Bean Cymes

Tsymes hè un platu tradiziunale pupulari tradiziunali di a cucina judeus, chì hè un prudulu vegetale . Stu platu hè sparatu da i vegetarii è i frutti secchi, ma in casi rari ancu parechji pezzi è manzini sò aghjunti. Ci sò parechje variazioni di u pranzu: patata, zucca, cici o cimi di fagiola.

Cymes da u fagiolo in u tomate

Ingredients:

Preparazione

I fasgiati sò macerati in acqua fridera è lasciate per inchai pè circa trè ore. Pigliate u liquidu è fretta cù senza salinu finu à prestu. Cuttuni stalla in a meza ani è passa per parechji minuti in l'oliu. Durante a frebitu, pour a farina, stitch e seguite per frittura. À a fine, aghjunghje a pasta di tomate è coccia un minutu. Pigliate in a calata da u fagiolinu è misura solu. I restu di u caldo fussinu nantu à un tavulu separatu. A salsa cunsiguanti cun u spezia è u zuccheru. Pudete cumprà una mischjuta spezia di spezii per a preparazione di i cimi. Allora i fasgioli sò spegati cù salsa, aghjunghje a foglia di lecci è stufa à circa 30 minuti. À a fine di a coccia, aghjustemu à a so diminuità à u walnuts è serve à u listinu dispostu in una forma caliente.

A ricetta per i cymes bean

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di cimi di fasgiuli, prima preparanu e fasgioli in anticipu, fascianu a cipolle è l'agliu, è pane e legumi è frittate nantu à l'oliu vegetale, ligeramente à u gustu. Furiani diventanu visualmente in 2 parte, se ci anu avutu i fasgioli rotulati, è i lasciemu nantu à u patè, è tutta sferisce per u riposu.

À i fasgioli per patè aghjunghjenu agliu chopped and pour l'oliu da u frittu di cipudioni. Poverete a massa cun un liciteur à ottene una massa homogeneia. L'arcu hè ancu spartutu in 2 parte. Vulete un sguardo un di a padedda è u metti in un pappu, è in a secunna aghjunghje fasgioli sanu in olii. Paghjò pocu sfughjutu tutti, mischiuzzate. Quandu tutti l'ingredienti sò pronti: cipudine cù fasgioli, cipolle frittu è pasta di fasgiata, andate direttamentu à a preparazione di i cymes. Scumpete in capasu nantu à una planica in a secca seguente: prima vene a pasta di beanu, cumparatu i fasgioli cù cipudine, da volta u patè è à a fine a cecina fritta.

Cyme da babbi bianchi cù carne

Ingredients:

Preparazione

Furmagliati sò lavati è imbibbuti di parechji anni in acqua calda. Poi mette in una pienza, l'impiarete bè a quantità di l'acqua, mette nantu à u focu mediu è fateci una ora finu à prestu. Per salvà u tempu, pudete fà solu fà u fasciu lavoru in un multivaruce, fassi cun l'acqua, cercate a tonda, selezziunate u prugramma "Fagioli" è impone u cronista per 50 minuti.

A cipressioni sò puliti, lavati, cut in cubi chicchi è frittu in l'oliu vegetale. E fasgioli Ch'hè miridiati in una padedda cù cipolle, aghjunghjenu a pasta di tomate è frigia. A staghjone cù salinu è pimentu à u gustu. Dopu questu, finiscenu tuttu in un licenzeru finu à ottene una massa homogeneia. Oghje u mischju in u vial, poniate parechji pezzi di carne di cavagliu, fagioli sotto è serve à una tavula cù tostati crispy.