Dough for samsa in u fornu

A mansa corre appiicatu per samsa in u fornu sicondu una ricetta successa hè a basa di a delicità uztegia delittu. È se ùn avete micca truvatu una versione adattata di a prova per a vostra ricerca persunale di ricetti, ricumandemu à utilizà a samsa crispata offre è incredibbili savurosa sarà piacevule cù u so gustu diliziu.

Pasta per u Uzbeki samsa in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

L'acqua hè calurata per un statu calido è si mette in leccasa di mantellu rotulu, pigliatu a mità di a norma. Cumu aghjule ancu u ovu è u salinu è rumpule a massa cun un mezcladoru per dui minuti finu à ottene una misura falata. Avà, in porghji picculi, cernigliavvi a farina è aghjunghje à a prova, cuntinuà à travaglià cù un mezclatore finu à u massimu. Appena, pone a massa nantu à una superficia plana è amassi a pasta cù e vostre mani durante seti minuti, finu à chì si dettu per fuscà, se ne necessariu, vendu a farina. Doppu quattru trenta quattro minuti.

Allora diventemu u formule di farina in trè partijiet indipindenti, ogni ghjornu chì hè struitu à un spessu di circa di 2 millimetri, è blottu cù a mantenza restante prima di funnu. Avemu aspittatu finu à chì u capu d'oliu annantu à ogni lattice esistalla, è stazzate l'una nantu à l'altru, pressinendu cura. Turnate u triple cape resultanti in un rotulu rigatu, u cutà in fragments circa trè centimetri di gruffu è di scorri, finu à ottene un cugliinu fissu flat, chì sarà a basa di a samsa. Ci ponu esse solu per omplete cù imbottiture, per fassi furmà u pruduttu è aghjunghjite à prestu in u fornu.

Per piglià cum'è basa di a ricetta capimata, pudete puru fà una pasta simplici è diliziosa per samsa in un furnu nantu à a margarina crema, a sustituzione cù a mantra.

Dough for samsa in u fornu di u kefiru

Ingredients:

Preparazione

In una tazzuletta, mettite a farina tamanta, soda, salinu è cítrico. In l'altru avemu avutu u ova è combina cù u kefir è l'oli vegetale. Aghjunghje l'ingredienti lìquidi è secci è cumince a pasta. Sò d'esse di densità medievale è micca stallatu bè à i vostri mani. Scopre a farina cù una film è l'abbanduneghja per vultà in quatanta à sesimu minuti. Dopu à u tempu avè passatu, divizammu a farina in balli piccule è rintra fora finu à noi avè un pocu flat cigliu dui o trè millimetri di grossu. Avemu da imbarate cù l'impregnamentu, fintendu i bordi è aghjunghjenu a samsa finu à chì cottu in u fornu.

Pussicchia di pasta per samsa in u fornu

Ingredients:

Preparazione

U lìcciu càlamone à un statu caldi, dissolve u levitu in quì, aghjunghje u zùccheru, u salinu, l'oliu vegetale, vende in una petite parte di a farina di granu tamantu è cumince a pasta. Avà da esse duvete, suppli, ma ùn si stà micca in le mani. U piazzamu in un locu caldu per pruvà una ora è mezza, coperto cù un pappaghju limu.

A margarina urtugnu, da chì lasciarà, poveru un pocu à ghjustu è drenu u liquidu. Allora scorri a pasta per acquistà un livellu di i cinque milimetri, è u cicmentu cù una massa di massa di margarina. Cogliu a carta cù u bastimentu un'anzu allivatu a pasta in a listessa tamanta, torna cun a margarina foschjata è doblega u sobre. Facemu quessu duie volte più. L'ultima volta, ricuvuleghjule a latta à pocu à pocu, fraccià in casti, pienu cù u stuffing e form samsa.