Chì avete manghjatu per u colazione?

Certu, ogni zitella chì vieghjà a figura, almenu una volta pensà à a dumanda di ciò chì di manghjà per esmorzar , per acquistà a parte necessaria di vitamini è nutrienti è à l'altru tempu ùn avete micca bè. Avà per vede s'ellu ci hè bisognu, è chì prudutti sò megliu per ellu.

"Eat breakfast yourself ..."

I dipendenti in u mondu sanu, risposta a quistione, perchè u chjassi hè necessariu, nota chì l'u colazione hè una di e manni principali. Sì private micca di u colazione, u corpu ùn produceu micca una sustanza vitale - insulina. Grazie à ellu, diventemu vivu è noi dorme assai in a matina. A notte di u mesecenu stimulatesu u moveru è u corpu in generale, chì a ponu a travaglià tuttu u ghjornu. Inoltre, cù nutritzazione adattata in a mattina, à lunchtu ùn avete micca limità di manghjà.

I prudutti utili per u colazione

Scupremu quale hà da manghjà per u colazione, è da quale hè megliu abbandunà. Una di e meni più uttti di u matrimoniu pò esse cunsiderata farinata o muesli cù frutti o frutte. Questi prudutti sò boni caluri è nutritivi. No menu utensili per u ochju di u ochju, ma hè megliu fècenu una frittata cù leghje o cogliu micca chì fritte l'ovu, perchè duvere troppu cholesterol è grassu. Pudete ancu fà un sandwich cun pane centole è u furmagliu. Per a dinamica hè assai piacevule per l'usu di u meli in quantità limitati. Cerveza di u zuccherinu, u iogurtu o u caffè, i so Hè vale aduprà in u prucessu di manghjà, per esempiu, u zuccaru durante u main meal, è lasciate u caffè in a fine. U matinu ùn deve micca cuminciatu cù i salchichji, i prudutti affucati è altri prudutti pisanti.

Quantu calori, avemu bisognu di u colazione?

Se ci parramu di a caloricità di u duminiu di a matina, po ùn avè micca per ghjustificà a figura, l'esmorzar ùn deve esse più di u 25% di u numaru mediu di u calore. Per a persona medja hè quantità à 150-200 kcal per ghjornu. Hè ancu possibbili à fà un secondu u seculu in casu avete esse primuritu. Ùn deve esse micca più di u 10% di l'intrattenimentu di u ghjornu, per quessa, micca più di 50 kcal.