Miti nantu à crià i zitelli

In l'educazione, i genitori sò spessu guidati da e regule formate da a sucità in tutta a so storia. Ma u sustegnu è a popularisazione trà a pupulazione di psicoluggìa hà parmissu à l'emergenza di l'anziani "miti nantu à a criazione di i zitelli", imposti à i genitori muderni, ma chì ùn ne più più nant'à a nostra rialtà.

8 miti cumuni nantu à a cose

"I gratenti ci anu educà i so zitelli"

Ma in fattu stu manifestazione hè assai difficiu per i ghjovani parenti. Sò stati stati purtate da u prucessu di l'educazione è si scurdanu chì a più impurtante hè di amà i so figlioli è diventene a cumunicazione cun elli. Educate i zitelli hè pussibile solu nantu à un esemplariu pusitivu di adulti chì circundanu.

"I zitelli sò un mudellu di un adultu"

Ma questu hè micca cusì. I figlioli sò i zitelli, sò ghjunti da sviluppu, anu imparziatu pocu à pocu pressu, anu avutu i so emozioni. Per quessa, ùn pudete micca bisognu à u listessu di un adultu. Hè necessariu di capiscia chì in a zitella ùn sò parechji imprese assicurati diverse.

"U zitellu deve esse monitoratu tutte u tempu"

U zitellu chì ghjè in cuntruvimentu cuntinuu di i so genitori pudarà crecerà per esse dipende, uninformativi, senza sapè ciò chì farà cù e diverse situazioni di vita. Ogni persona sviluppa un sensu di autore-cunsirvazioni, per quessa hè abbastanza per dilli à i zitelli di e rigioni di safety, per pudè usà. À esse in cuntrollu cuntinuu, u zitellu ùn mai hà mai studiari à cuntrollu stessu, chì hè assai impurtante in l'adultu.

"U zitelli ùn ponu micca chianciatu è puniti"

Motivazione di u fattu chì questu pò influenza negativament a psyche di u zitellu fragili. Ma à u listessu tempu scurdanu chì ùn hè micca putente di prutezzione di u zitellu da a negatività cù a quale si pò fà affruntà in a società. Dunque, l'usu dosed di critica, censura è punizioni in l'educazione di famiglia, anu cuntribuiscenu à a furmazione in i zitelli di a reazione curretta in parechje emozioni.

"Hè difettuu per fà un figliolu fà ciò ch'ellu vole"

U mituu stava da l'uvostru soviet, quandu i scrive è i bisogni di a pupulazione era spurtatu da questu chì era necessariu per l'statu. Hè megliu diretta i vostri forza à a furmazione di i boni di dritta di u zitellu solu per a fà sempre per vede per quellu chì vole.

"U poviru cumpagni i so genitori"

Com'è parenti, i zitelli ùn deveru micca fà nunda à nimu. Invece di soppressà i desira di i vostri figlioli o cumprà l'obedientzia, avete da esse sicurizate chì i zitelli u rispettu per voi è di l'entendre chì avete bisognu à esse à a vostra opinion (è micca di ubbititu incondizientale). Questu pò esse cumprata solu per rispettu è sopra à l'individu.

"Cci sò gattivi maritii è boni"

Per ogni zitellu, i so genitori sò i migliori è boni, ùn dà micca indulge i so capricci o vice versa - ùn sò micca stretti per crià, teme chì ti chjameranu "genitori". I amici amare u so mamma è u babbu cum'è questu, solu per ciò chì si trovanu, è i genitori deve risponde l'elli.

"U zitellu sviluppassi da a zitiddina prima"

Hè perchè stu mitu parechji zitelli ùn anu nè zitiddina. Sicondu i so genitori, scantannusi di ùn avè da tempu per sviluppà u massimu di nivellu o da a so realizazione, invece di furnisce u zitellu santu per ghjucà, cumincià à sviluppà in un pianu assai furale. Eppuru per ogni tipu di attività (ghjocu, studiu, cumunicazione) in psicoluggìa, ci hè una età più appaciguata quandu i figlioli venenu à a necessità per acquistà novi cunniscenza o à sviluppà certu cumpitenziu è questu hè più faciule è megliu per elli.

Hè necessariu aghjunghje i zitelli per chì avete è i vostri figlioli si senti assai còmernu in a famiglia, in quantui d'accuncià constantemente à certi mudelli.