Remi trà i muvimenti

Un zitillùcciu ùn capisce chì "u muvimentu hè a vita" è a guarantzia di a salute, è parechji divertimenti di ghjochi aiutanu à falla. Questi temi di pruvenuri di poesia sò rimi di i zitelli cù movimenti. Pò esse rimusichi riunioni o canzoni chì facenu chì u zitellu si movime, ripetite parole o sona individuali, è pruvucate assai emozioni pusitivi. Cumu seguitatu, avemu intu arricivutu i beneficii di a rimi fresche cù i movimenti per i babis, è cumu si duverà esse realizatu cù un zitellu?

Perchè avemu bisognu di ripertorii di vivre è poema di i movimenti?

Comu avemu digià dicenu, rimasmi di poveri è canzelli cuntribuiscenu à u sviluppu fisicu di u zitellu, furzatu à fà i movimenti. Sottu à a so canzunedda pocu, u zitellu volontaranu per esse l'esercitazioni di uttugia. Se ogni ghjornu, u zitellu senti u listessu cantu è rimi, i ricurdativi, perchè elabure memoria. Allora, cù e parolle "ladushka-ladushki", u zitellu hà da cumincià à colpu, è "quaranta quattru manghjusti in corvo" per impegnà un dittu di un manicu in u palme di l'altra banda.

I spots per i zitelli cù i muvimenti a migliurà u fondo emotiu, elevate l'umore, promossi l'audiori è a vista di l'evoluzione, furmà a funzione d'audiarazione è a vista, formate un sensu di ritmo, sviluppa l'imaginazione è a fantasia. Eserciteghja i dete l'aiuta per u sviluppu di i picculi mutori motri di u zitellu. E tuttu questu grazie à una rettitù gay!

Canzone di canzone di babbu cun i movimenti finu à un annu

U più ghjovanu u zitellu, a più breve è simplificata a rimanda o a canzona, perchè un bìaddu pò assicurà rapidamente di tene è perde interesse. Hè assai impurtante chì i ritmi nursery tales seranu leggi in emozioni è cun espressione. Cusì, perchè i zitelli più chjucchi deve leghje i seguenti:

  1. "Forty-crow", mentre chì piglià un manicu di u zitellu è apre a palma, è cù u dettu indumentu di l'altru manivano impunite nantu à a palma aperta. A fine, i dettu di u zitellu sò dettu e spiegà perchè alcuni ricivutu fritteddi e qualchissia ùn sianu micca. Quandu u zitellu cresce, ellu stessu stessu:

    Quattru Coru

    Puttunia era culinaria,

    I figlioli fite;

    Questu fù datu,

    Questu fù datu,

    Questu fù datu,

    E questu - ùn hà micca.

    Sò un cavallu frittu

    Ùn ùn purtate l'acqua, u stufa ùn era micca bruciatu

    Allora vinni tutti.

  2. "Ladushki". Duranti stu pignattu si sbattinu i palme di u zitellu, è quandu elli dicenu "a testa hà assicuratu", e mani di u zitellu sò colpi nantu à a cima di u zitellu. À a parola "scatinò" u zitellu hè aiutu per vende a manichi cum'è l'ale.

    Ladushki-ladushki,

    Unni eranu? A la nanna!

    Chì avìanu manghjatu? Kashka!

    Chì ci bevanu? Brave!

    Vultò nantu à a testa s'assittò,

    Ladushki cantava.

  3. "Cabra una capra" - dui dete imitanu i corne di u caprettu:

    Ci hè un curnutu caprunu

    Per i vostri picciotti.

    Quale hè chì manca manghjà,

    U latte ùn manca

    Ella cura ... cura!

U babblesu ripermi cù movimenti dopu l'annu

Un zitellu maiò à un annu ùn ne hè bisognu di aiutà, pò fà l'eserciti stessu sappiutu sottu rimi e canzone famigliali. Un figliolu d'un annu pò leghje più, chì esiste un esercitu più cumplessu. A lettura, l'adultu stessu si mostra ciò chì deve esse fattu, è u zitellu ripeti after him. Quì hè un esempiu di rimi nursery per i zitelli di sta età:

  1. "Un osteru cù un passu peghjanu in u boscu vai" - prima avete deverà cumu si oghje va da una paca à l'altru, poi palesa i scherzosi in una cesta imaginaria. Cù u so pugnu tistimonieghjanu cumu u so bagnu si tocca a frunti e stompi u so pede.

    Bear-toed

    In u boscu,

    Cones aggrave

    U mette in una cestera.

    Sugumamente, un bogai caderu.

    Straight to the bear in the forehead ...

    Mryka Angry

    E la gamma hè u cima!

  2. "Oghje ghjuccate u top-top-top". In questu casu, simu simpliciamente realizà i movimenti chì si citenu in u ritmu di i campagnoli, senza fà rilevà l'animali, è u zitellu ripetiri tutti i muvimenti di l'adultu:

    Oghje ghjuccate u top top

    Facemu mani sballendu i bagnoli

    Quì è quì ci turnamu senza difficultà

    Nidduvammi cu un saccu

    Aghjunghje manipulea ondulazione

    Quì è quì ci turnamu senza difficultà

Cusì, a cumpagnia principali di i ritmi di vivre di i zitelli cù i movimenti hè di divertitu u zitellu, sullivanu l'ànimu è u furzà per fà esercitazioni fisica. Ma, cumu avemu vistu, l'impurtanza di rimi nursery hè assai più profundo, perchè anu un impattu positivu in u sviluppu fisicu è fisicu di u zitellu.