Eghjieviluppu ghjochi per i zitelli di 9-10 anni

I studienti di studenti muderni e facenu a scopu di travagliu hè una gran quantità di tempu, è in u momentu di restu, vulevanu ghjucà i ghjochi divertenti è ghjucanti . Sicuru, i picciotti è e zitelli passanu questu tempu in fronte di u monitoru cun piacè, ma questu ùn hè micca sempre in vestizione di i so genitori.

Puderete restà cun benefiziu è interesse senza mai volta à a tecnulugia elettronica. In questu articulu, aghjustemu à a vostra attenzione diversi ghjoculi educattivi per i zitelli di 9-10 anni, chì vi permettenu di rilassate è à a stessa volta à apre studienti novi è capacità.

I sviluppà i ghjoculi per i carusi è i ghjente 9-10 anni

Tutti per u zitellu è per a zitella in 9-10 anni, tali sviluppi di ghjoculi sò adattati, cum'è:

  1. "Guess the Word". U vostru zitellu devenu cumprà una parolla da un certu numaru di littri, chì deve esse discututu in anticipu. Dopu d'avè, piglià una carta di carta è una penna, è chì i vostri ferries partenu da u ghjocu - ellu scrivarà alcuna lettera da a parola chì hà fattu è dàtene à voi. Avete da assignà à a lettera di u zitellu qualchissia lettera di a parolla chì avarani inunciatu da u principiu o da a fine, è da novu per rinvià u cursu à u figliolu o figliola. Cusì, alternativamente, deve entre u cartulare finu à chì un unu di i ghjudiziati ùn sapi la parola di u so avversu.
  2. "Quale hè più?". Fate un tema chjaru, per esempiu, "nomi di u nome". U zitellu debite nizzià u ghjocu per offre ogni parolla ligata à questu tema - Sergei, Ilya, Lev, è cusì. Call the words in turnu, assicurendu chì ùn ci hè micca repitizioni. U primu chì ùn pò micca pensà à nunda, hè fora di u ghjocu.
  3. "L'scrittrici". Pigliate ogni libru è apreia nantu à una pagina azzione. U zitellu, chjusu i so ochji, avissi bisognu di u dettu à qualsiasi parolla, è dopu avè cun offerta in quale hè prisente. In seguente, pudete sceltu a parolla per sè stessu è cuntinuà a storia di u fugliale per chì ùn perde micca a parolla chì avete. Cù a fantasia è l'imaginazione di i dui participanti, a storia puderia esse assai entretenimenta.