Francesca Neri 2013

Cù l'accuminzamentu di i friddi, i menu menu culori viventi chjani l'ochju. L'ùmmira chì ci circundanu anu smariscatu. U paleta diventa povira, angosciante à i culori negra è grisa. Questu hè riflittutu in i cullezioni di u culleghju di a vestizione di donna 2013. Solu di colore sò restritti. Ma per i fanni di colori brillanti, l'alegri è l'estiu, i diseggiani preparanu ancu sorpresi.

Cù l'avventu di u ochju, si ponu pussibule di vestiti in ghjuvelli di cacciale è di cunzufera cusì bagnu, cunfittite in bufalpi gruffi è diventate cunfortulu, mentri u ghjangiu periodu intenta spòglimà u nostru modè.

Capelli è torce

L'outerwear casalinghi di u donne hè, prima di tuttu, capelli è capelli. Ocupanu i pusizioni di punta in i cullizzioni di e vistimenti di u ochju di a donna. Longu è curtu, stati è spazziusi - stilisti è disinfettori chjamati tutti l'imaginazione per creà mudelli per ogni gustu. E, veramente, e donne di ogni età è complexion puderanu fà selezziunate per elli un modellu stylili è di moda.

In quantu à u culore, in più di i mudelli clàssici bassi è u camellu di moda, i diseggiani prupone una stemma di parechji culori. Di sicuru hè u moddu di l'esmeraldu è u prufunnu uva, rosso è borgozzu. Pudemu ancu vede mudelli aranci è amarilli. I mudelli in a ghjacina è e manchissimi urganistica sò sopratuttu soprappiuti da i stampi. Inoltre, parechje cunbinazione di textu è culori sò pertinenti.

Sweaters

Sweater - una tendenza indiscutabile di u vestitu di u vestitu di u 2013. Questu hè unu di i punti più populari è populari. Lana è mohair, cari cù i texturizati cusitori facenu un attribu indispensabile di u vaghjimu è l'invierno. U mudellu senza manichi è ghiaccera volumétrica - sò questi i principali tendenu di sta stagione. In quelli mudelli, u tagliu fatturatu pò esse cumminati cù pilassi o simpricimenti decorati cù l'infurmazioni di u fur.

Pants e faldes

In u culleghju di u cullettività di u vestiti di u vestitori di donna è di faldes sò largamente rappresentuti Ci hè una tendenza à allungamentu unu di i elementi principali di u vestitori di a donna. In u culleghju di vaghjimu è invernu, pudete pocu vede pocu spaziu curtume - stilisti facianu a cura di a nostra salute è ci offre mi midi. Cusì, vemu a fugliosa rende longa da u mezu di u vientu à u turmiu, ma a so gravità dilatente ungiungiate l'incisioni. Spécialement àmpliament rapprisentati sò tutti i tipi di faldidi cù un aranciu.

In quantu à i pantaloni, i mudelli angustii, i persone più ricenti.

U materiali per faldesce di vaghjime è i pantaloni hè in più di lana è di culore, cù veluxu o fur trim.