U carrughju hè bonu è malu

Avemu, di sicuru, sò tutti uguale è ugwalment "umani", ma a fisiologia di ognuna di noi ci anu indrintu individuali. Per esempiu, curriggiava: qualchissia in a matina cun un prufezia cumpleta di forza è vigoru sottu una caccia fredda è una corra, è l'altru, un atleta à l'ossu, è ùn pò mancu fà imagine quantu in ogni matina ogni attività hè pussibule à tutti. A listessa cosa succète à l'altru viulente - quellu chì hè più faciule dopu una fatica di travagliu per un corpu, è chì qualchissia hè oghje in bassu di pudè è principal. In questu casu, i dui esempii pò esse ghjente atturciale veramente.

I benefici è i danni di a curruzzione sò ditti assai, basu, hè quandu quandu hè "utile" per esecutà. Ùn truvate una risposta cusci risposta per a rudesse - running hè sempre utile, sè ùn avete micca cuntrariu. Hè cumu chì u duttore rispose à voi.

Running in Scurda

A maiò parte di l'uppusitura anu persa à a jornu in a mattina. È questu hè cumprinzìbbili, perchè a rapportu di "vittori" è di "larks" ghjucassi in mani di i primi. Per elli, u benefiziu o dannu hè u corrimu di a matina - micca ancu una quistione. Hè "obvi" chì u corpu ùn hè micca prontu per l'esercitu in a mattina, dopu esse risuscitatu, avete bisognu di essa un colazione, bè di cafè , "svegliate" tutti l'organi. È per elli personalmente, hè veramente preghjudiziu, perchè fisiologichi per queste persone, ogni minutu extra chì hè stata passatu in u lettu di a matina hè impurtante.

Ma a "lark" diciarà chì a matina hè l'unica ora chì una persona perchè à ellu stessu finu à quelli chì anu sfruttatu u stranu. Hè abbastanza solu per svegliarisce un pocu di prima e avà da esse u tempu per un corpu, quale puderebbite esse?

Running Evening

U fattu chì u benefiziu o dannu di a ghjurnata di ghjornu cuminciò a discutiri assai menu. Per "civelli" hè utile, perchè hè in vicinanza di 8 ore chì u so corpu hè tranquillu è pronto per u travagliu. Per "larks" - hè preghjudiziu, perchè a so attività fisiulogica hà dimustratu, chì volenu chì a respira , a circulazione sanguinosa è u travagliu musculu sarà più luggeru ca di notte.

Eccu, tuttu hè assai relative. Ddu qualchissia hè ùtule, l'altru hè preghjudiziu. A cosa principal hè di sentu è corse quandu u vostru corpu l'voli.