U zuccaru biancu hè bonu o mali?

I nutrizzionisti sò constantemente parlate di u danu di u zucchero raffinatu. In u stessu tempu, i favurizati di nutrimentu sanu sviluppanu attivamente i beneficii di u zuccherinu brùchju. Ma doppu, i dui tipi di documenti latti sò un magazinu di carbuidrati purti, è a prima visita si diferenenu solu in u culore. Hè bisognu à rinunzà l'abituale è vai allu u modu di u zuccherinu brùmminu, u benefiziu o dannu pò esse di stu pruduttu? Per certu, pochi piacerebbe sapere di e pruprietà di u zuccherinu granulatu foschinu, ancu s'ellu hè spessu trovi in ​​i venditi oghje.

Chì ghjè a diffarenza di u zuccaru brùdru è u zuccaratu?

I Differenzii tra u solidu di u zuccherinu nìvulu biancu è u so cumpagnu maritu in sopitu à u culore hè sempri abundante:

  1. Materia prima è metudu di produzzione: U zuccaratu ordinariu hè pruduttu da u pitrulzacu di zuccheru cù u metudu di evapora è cristalizazione, u zuccaru brùaddu da u cane di zuccherinu per u muzzicuru.
  2. Composizione: in biancu ùn hè micca molasses, in marronu pò esse una parti più bona di u voluminu di u produttu principali.
  3. Paese d'urìgine: u zuccaru ordulari in tartini più spessu da imprese prufessiunale, u marrone hè impurtatu da u Brasili, Guatemala, da Cuba, etc.
  4. Tastu: in u zuccaru ordinale hè neutrali riccu di dolci, in marronu pò esse cun un gustu fructu, caramelu è ancu cremosi.

Una di e differenze principale hè u prezzu. Ogni azuccarinu biancu lucali trè o quattru volte più menu ca u zuccherinu brùmmu Cusì, prima di trisorziu un analogicu esòticu più caru in a tenda, avete bisogna sapè in più di dettu chì u zuccheru hè più utili chì bianca o marrone. Forsi, in i pruprietà utili di a so differenza ùn hè micca cusì grande è sopra solu per u culore ùn hè micca?

Quantu serà u zuccheru?

U zùccaru biancu hè sottupostu à un prucessu manighjatu, cusì ci manca più sustanzius utili chì sò prisenti in a materia prima. U beneficiu di u zuccherinu brutta ghjè in casu chì cuntene assai elementi di traccia: potassu, ferru , Inca, sodium, fòsfori, chì in u azzurru ordinale hè casi nisunu. A zuccaraccia Reed pò assai bè rimpiazzà un melatu utili chì una persona hà una allergia à questu. Ma ancu di u bonu, u zuccaru brùatu hè ancu a danni. Questu hè un pruduttu d'altu caluri, è hè assurdu assai rapidamente. Allora, per pruvucari l'obesità pò cun u stessu gradu di probabilità cum'è l'analogicu biancu. Eppuru chì i calori in centu gramme quì sò ancu un pocu menu - 377 kcal, è in u zuccaru ordine - 347 kcal.