Sugar - bona è mala

U primu zuccaru, accuminzau a riciviri di parechji milla anni prima di l'era, in India. Era fattu di canna di zuccaru. Per un bellu pezzu, era u solu zuccaru cunnisciutu da e persone. So far, in u 1747, u químicu alimiteru Andreas Sigismund Marggrave ùn hà micca infurmatu nantu à a pussibilità di ricivutu u zuccheru di l'arbureti in una reunione di l'Acadèmia Prussiana di Scienze. In ogni casu, a pruduttu industriale di u pitrulfa di zuccheru accumincia sulu in u 1801, è sta solu era una rivoluzione in a industria alimentaria. Siccomu, da quellu tempu, u zuccheru s'hè addivintatu più di più è più accessìbule, i dolci da manciarii rari anu passatu à a categurìa di l'alimentu di u ghjornu. I frutti di tristi di questu sò beni cunnisciutu per tutti di noi - a maladie dentale è l' obesità anu fattu un prublema vera in u mondu mudernu.

Chì ghjè u zuccheru?

U zuccaru hè casi in a so forma sacrua pura - carbuidrata, chì in u nostru corpu hè split à glucose è frutosa è si riferisce à "carchi" veloci. L'indici Glycemic di zuccaru hè di 100. U zuccheru hè energia pura, nè daveru, nè beneficu, per quessa, ùn porta micca in ellu stessu. I prublemi sò cume avemu avutu più energia di quale pudemu ricercà. Pigliate ciò chì passa quandu u zuccheru entra u nostru corpu. A splitting sucrose si trova in u intestinu chjucu, da quandu monosaccharidi (glucose è frutose) entri u sangue. Allora u fegato, induve a glucose hè trasferitu à glucògenu - a riserva energètica in un "ghjornu di u ghjornu", chì hè riculcanate in glucose, hè datu da u casu. Sì a quantità di zuccaru supera a massima necessaria, chì pò esse cunverta in glucògna, ingiunmente l'insulina cumanda à travaglià, trasferente di u zuccaru à i buttreghi di grassu di u corpu. E per gastru grassu, u nostru organu cumu ùn piace, da quì - u pesu eccessivu, l'adiposità. Inoltre, s'ellu ci hè troppu zuccaru à l'alimentariu, a sensibilizazione di i celi à l'insulina diminuite, i.e. ùn pò micca esse trasportatu u cuntenutiu di glucose à i caghunette, chì porta à un'acquista persistente di u nivellu di zuccaru in u sangue, è sussegwentamenti pò esse in 2 diabetes.

Ma a mancanza di carbuidrati hè ancu preghjudiziu. L'urganisimu deve di piglià l'energia da un locu. Per quessa, hè appruvatu, probabbilmente, per ùn micca parlà micca di u danu o benefiziu di u zuccheru, cum'è tali, ma di u cunsumu razovuli.

Sucre di frutta - bona è mala

U zuccaru di fruttu, o fructose - hè un parintinu cercanu di u glucose, ma a rigioni, ùn deve micca insuline per u so processatu, perchè pò esse usatu in i malattii dijabetici. In ogni casu, anche u fattu chì a frutosa pò ancu esse trasfurmata in grassu, ùn pruvucarà un sensu di sazià, perchè pò cuntribuisce à u sviluppu di l'obesità. Contene fruttuosa, micca solu di zuccaru, ma in parechje fruttu, grazi a quale, è hà cunsideratu u nome.

U zuccaru di uva hè bona è mala

U zùccheru hè chjamatu glucose. Questu hè u carbuidrati principali, chì participeghja in u metabolismu energicu di u corpu umanu. I vantaghji è dannu di u zuccaru di uva varieate pocu da u zuccu abbitale. Harm hè causatu da a pussibilità di caries è di processe di fermentazioni, chì pò disturbà a microflora.

U zùccheru di canna hè bona è mala

U primu zuccaru cunnisciutu da l'umanità. Hè extracted from sugar cane. In a so cumpusizioni, quasi identica à u zuccaratu di farina è cuntene finu à u 99% per centu di sucrose. I pruprietà di stu zuccheru sò simile à quelli chì liganu à u pitittu.

Palm sugar is good and bad

Hè acquistatu secredu u ghjacciu di data, coccu o palmu di zuccaru. Hè un pruduttu unfinatu, per quessa hè cunsideratu una alternattiva più sana à i zitelli tradiziunali di zuccheru. Se compara din u zuccaru cù e altre spezie, pudemu dì chì hè innocu.