Chjamate un gnome?

Parechje in a zitiddina per u divertimentu hà realizatu rituali per invoca diverse spiriti. U più socibili è faciule in cuntattu sò i gnomes, chì sanu capiri, spettavanu i so brami è migliurà a so cundizioni finanziaria. Molti ritimi sò cum'è una broma è sò usati cum'è divertimentu, ma, cum'è sapete, u putere di u pensamentu funziona maraviglii.

Chjamate un gnome?

Tali rituali sò in più usati da i zitelli è i figlioli pà passà a notte. Forsi u nano ùn esse micca appare, ma sarà divertitu à avè u tempu. Parechje persone sò pruvatu à truvà modi per realizà a so sognu. Per fà questu, pudete piglià l'aiutu di e forze invisibule. Dopu avè amparatu à chjamà una casa di rigalu, pudete avè l'uccasione di rializzà u vostru desirate cose in un annu. Pigliate tanti documenti, fate un desideriu per ogni desideriu è à a so distanza alloghju à una stringa. Stretch it between the legs of the table in a so manera chì i dolci ùn ponu tocanu u pianu. Apaga i lumi e dice questi paroli:

"Gnome di i desideri, venite visitatu".

U rustling of candy indetta chì u nanone hè ghjuntu. Quandu tuttu hè tranquillu, invita nantu à a luce è à guardà i dolci. Quelli chì anu cambiatu u so postu o si cadunu, simbulizanu a realizazione di u desideriu.

Chjamate un gnome di cicculata?

Per questu rituali, avete bisognu di un assistente, per esempiu, una sposa o amica. Posa à u lettu oppostu cù l'altru è cacciate cun veli cun una testa. Hè impurtante chì ùn ci hè luminu. Prima di fà fà dolci è altri documenti, è dicenu diversi volte:

"U ghjuntu di u gnomu".

Ogni vota parle più in più, viaghjate à un sussurru. Dopu chì u glumurru glumante parechje, aghjunghje, spusà è manghja. Durante questu, fate un desideriu.

Cumu si chjamà un denti gnome-dolce?

U rituali deve esse spentate di notte o dopu in a serata, ma fendu chjusu i purità per falla scuru. À u pianu, disca una casa è aghju candu in u so centru. Turning off the light, sit in the corner of the room and say:

"Sweethead, veni à mè".

Senza pacienza è aspittà in u silenziu completu per u gnatu. Quandu si senti u rustling di u wrap you must say one more spell:

"Sweethead, vai à a casa".

U spìritu spulà, è da lasciate parechji sfarenti.

Cumu si chjamà un gnome di soldi?

Stu rituali, in cunparazione cù e versione di precedente, hè cunzidiratu u più difficiule. Per ellu ci vole à piglià una foglia di pianta, fiori di camomile, 25 mosche di mortu, una stringa è una matchbox. Se u rituali hè tenutu da parechji persone, Allora u numeru di elementi anu aghjuntu. Pettite trè zitelli cù mosquettini nantu à una foglia di pianta, è rintra in un tubu, è torna dà un stringu. Posa tuttu in una casella è aspetta per mezzanotti. Quandu u tempu vene, vai fora, intarrà u "tesoru" sottu u vechju arbulu è dicenu dinò parolle:

"U gnatu di soldi, venite - cumprà u mo pacatu!"

Doppu 2 settimane hè necessariu ogni matina per vene à questu locu è digu un pirtore. Sì in casu di una casella hè sottumessu un pettu, u riitu hè cumpletu. U gnomu pò abbandunà un talismanu, è assulutamente qualunqui scupartu. Pigliate cun voi è si serve cum'è un magnetu per u flussu di u cash. Per aghjunà u spiritu, lasciate u dolci in u burcu.