Gargoyle - chì ghjè sta criatura mitica?

Quale hè una gargola hè un omu demonicu chì personificheghja i forzi di u caosamentu subordinatu à u putere divinu. Serve l'ànghjuli per u sake di mantene un universu ordenatu. Tradottu da latinu - gargoyle - una simbussia di e parolle "farinch" è "spiaggia". Sicondu una sola versione, u so chiancenu era cum'è un gulgle, da l'altru - anu u listessu sìmbulu di l'eternità, cum'è l'acqua.

Gargoyle - quale hè questu?

Gargoghi sò truvati in diverse miti, sò megliu cunnisciutu, grazi a legenda di l'Antica Grecia. I Greci fècenu a personificazione di u malu o bona vulintà di i dii, chì stabiliscenu i destinazioni di i persone. Ci hè parechje versioni nantu à l'urighjini, a gargoyella hè:

  1. A divinità demonica più bassa.
  2. Incarnazione di u infernu.
  3. Guardian di l'Oscurità, chì serve i Powers of Light.

Mitui di parechji pòpuli hà cunservatu parechje caratteristiche caratteristiche di sti credi:

Ciò chì piace a gargoyella?

Garguille - una criatura mitica, a so funzione distintiva hè a capacità di diventà una petra è si svegliate da ellu, ma solu da a so propria volte è micca da quarcunu. Sò pittati humanoidi, cun un attescu caractèr:

Quandu una gargola riceve una ferita, regenera, diventendu una petra. A so pelle stalla un omu, hà un culore grisgiu. À u tempu, i gargoli di Ghjuvanni accuminciaru a ritrattu cum'è simbussioni di diversi animali. Ci hè parechje versione di perchè dichdi criaturi demonichi decide di installà nantu à i so tisori di i tempii:

  1. Piglià u male di casa, cum'è i Guardian più forte.
  2. Per rifletturà a destinazione di i piccatori.
  3. Ci era un cuntrastu trà a biddizza di a cattidrali è di a bruttizza fora.

Cume a gargoyella chianci?

U chianciri di a gargoyella hè cunsiderata cum'è un mitu, l'autori di i ghjurnati anu fattu u so core per creà. Sò cunnisciutu solu chì i criaturi chiancianu à l'avvicinamentu di l'imperdie, seasi in ogni locu o invitati impuri. Ciò chì pare ciò, i leggje ùn salvà micca. L'eccilleriali cunvince chì un avellu di gargoyle facia scantatu chì un vitturinu di a cità hà fattu un piccatu. Strikingly different from other statues of the statue on the cathédrale de St. Vitus in Praga, ùn sò micca dragoni, ma u pòpulu fiddoli, cunghjelatu in chianciallu. L'investigatore spieganu a decisione di l'architetti com'è u desideriu di ricurdà l'umanità di i peccati è i morti chì ponu esse imprizzati in petra.

Chì ghjè a diffarenza trà una gargoyella è una chimera?

Moltu spessu, a persunia cose chì i gargole è chimera sò u stessu, a diffarenza frà elli hè relative, ma ci hè sempre. Chimera gòtica divinni cunnisciutu, grazzi à l'statues nantu à a Cattidrali di Notre Dame, sò erani criaturi:

Li grechi attribuìanu u putere di i chimera in tempestatura di u mare, i architetti di u Medievu prisentatu sti creeri cum'è a personificazione di l'alme persone chì ùn pò micca entre u tempiu. In gargoyle gòticu è quimera quasi nisuna differenza, l'unica diferenza hè chì i primi ùn sò micca solu un elementu di decoru, ma ancu prende. À u gargu di criaturi demonichi, l'acqua sgagava da i mura è ùn lavava micca a fundazione di l'edifizii. Solu solu di u XIX sèculu anu rimpiazzatu da i praticanti, è i gargole siglenu una decorazione di a facciata.

Gargoyle in a mitulugia

A gargoyella hè una criatura insolita, i so imagine sò stati trasfurmati cù u tempu, siddu urigginariu in a ligenda di l'urìggini hè rapprisentata cum'è un dragon. Ci hè un mitu chì in 600 AD. vicinu à u Senna hà vicinu u Dragoni La Gargul, chì ùn spitu micca solu cù u focu, ma cù flussi di l'acqua, inghjuluzzina inundazioni. L'abbitanti di l'area circundanu propiu ellu cù vittimi umani, elettu criminali per questu.

Tanti anni dopu, Romanus hà ghjuntu in Rouen è accunsenu per distrugge u dragone in cambià da persone chì accettanu a fede cristiana è a custruì una chjesa in u paese. L'eroi vincitatu, u corpu di u mostru pruvò a creme, ma a flame ùn pudia micca distrughjini a testa. Allora i so abitanti stà stallati sti reste nantu à u tettu di un tempiu custruitu in unuri di a pruibita di u sustegnu Romanus. Dopu da quessa, una tradizione hè stata appiccicata cù l'immubiliare stati di gargole.