Cannes 2014 - vestiti

Se i famosi attori è attrici, in anticipazione di u festival di Cannes, sò inquievuli chì i so travagliu serà apprezzatu bè da u ghjuridiu cuncurrenti, e so stylistichi è articuli di u maquillaje puzzicheghja nantu à l'arguti pertinenti induve l'astri sò a caminari nantu à a catifa russa sottu à i camera. A maiò parte di famigghi mancai di creà una moda elegante è stylish, ancu qualchidete di qualchì sbagli. In questu articulu, ùn pudemu discutite micca l'absurdi imagines di Lena Lenin, u so scossa dubbiunale, ma avemu da parlà di i più vistimenti di l'astri chì visitavanu u festival in Cannes in u 2014.

Apostà i classichi

Ùn hè maravigghiusu chì i più vistuti di u Festival di Cannes in 2014 sò mudelli di mudellu classificatu. L'attruzzi famosi dà l'aspettu è a figura massima l'attenzione, affinchendu viulenza di a bellezza di i so corpi. Cusì, u charming Hofit Golan hà captivatu l'audienza cù un vistitu novu di vistitu di culore di pilu di culore blu cù un colpu trasluzinu, decoratu cù pietre bordati. Fragile Nicole Kidman enfatizò l'ammazza di un vestitu luxu cù l'spalle è apertu chì brillaru cù cristalli è battinu in u ventu. A so presenza anuratu u Festival de Cannes 2014 è Petra Nemtsov, chì hè vestitu è ​​ricunnisciutu cum'è una di i più belli nantu à a catifa russa. Sò per u modellu top Czech hè statu creatu da Zahur Murad stessu, cù un tela nìvuru grandiluggiu bordate cù paillettes.

Un altru mudellu famoso, Isabelle Goulart, hà vindicatu l'udienza un vestitu eleganti biancu chì perfettamentu sfascià a figura precisa di a nina . U culore biancu era ancu favuritu da l'attrice indiana Malika Sherawat. In u so vistimentu, stufa in stili Greci, simplicità eleganti ghjùnsenu à a cima. I punti di u puntu chì hè marcatu hè statu cutsu deep, chì aghjunghjenu una imaghjina di u misteru è di a sessualità. È Meriyon Cotillard ùn hà micca cambiatu u so gustu, cammendu nantu à a catifa russa in un vistitu di Dior, chì a face hè di più di parechji anni. U culore grisa nìvule, cumminata cù u beddu pleppu, pareva senzillu è elegante.

Bright and juicy

U vestu di Yves Saint Laurent in u culore rosatu era sceltu per u festival di Cannes da a bella Salma Hayek. Laconic cut and lack of accessories with more than compensated for the juicy color of chiffon. L'aiuta nantu à u colore viulente vedutu di u vistimentu era fattu da Jessica Chestane. Waving in the chiffon di u ventu è un arnesu largu in una spalla in cunglisa cù i ghjovani, rizze unghji spavintosi è l'ochji personi brisure sotate l'oghje. Una nota brillanti hè stata fatta da l'apparizione nantu à a catifa russa di u ghjuvatu Uma Thurman. U so buttigliu amarulu cun un scogliu profiticu attrae l'attenzione, perchè micca cusì spessu l'attrìece feghja i fanali è cù l'outruzzi brillanti. Ma u 56 anni Sharon Stone hà scunvatu l'omi di u festivale cù un mini-vestiti nìvuru cù tagliu nantu à i cadenti è l'indiatura in a zona di décolleté. Una donna magnificente chì provoca admirazione!