U sessu di u futuru figliolu divintò cunnisciutu Serena Williams

Venus Williams accidintali anu sveltu di u campu di u zitellu, chì a so zuccheralda Serena Willms è u so fiancu Alexis Ohanian stanu aspittendu. Un coppu avarà una petite princess!

Bear Service

U mumentu Venus Williams abbandunò a corti per ghjunghje u corpu Giappone Giacomu Naru in u quadru di l'Open. Dopu avè vincitatu, a Venere cun alive hè datu una reta entrevista per u canali Eurosport.

Venus Williams in a terza volta di l'Open
Venus Williams in discussioni cù un periodista Eurosport

Obviously, pocu pensamentu dopu à e tinglie è e volta di a lotta, l'atleta, senza esitazioni, respondò à a provocativa questa di u ghjurnalista di quale sona a so sorella Serena teni sottu à u so core, cun fiducia:

"Serà una picciotta! Ella mi truverà a to mugara.
Venus admessi chì Serena è u so amanti Alexis Ohanian aspettavanu a nascita di fimmineddi

U corrispundent, chì ghjera pigliatu di sorpresa, sapia in nome di u foglie. Ci hè stata capita chì Serena è Alexis ùn anu micca decisu, ma Venus sprimiu a speranza chì a so noma era chjamata in l'onore, dicendu:

"Partiremosi è repetitevi: Vee, poco Lin, Isha. Ogni noi vole chì un zitellu sia chjamatu in u so onuri. "

In più di Venere, Serena hà più parte di u fruttu di Lindreu è Isha, sò stati significati da a zitella.

A mamma futura oculta

Pregnant Serena Williams era prisente durante u partitu per appurtà Venus. Idda era vicinu à a tribuna in una cammisa bianca da Nike è leggings negra, sbattennu un colpu diffusa nantu à ella. U tennis attraversu, chì hà un momentu allughjatu di a so carriera sportiva, hà avutu cun vigore da a so sia è ùn hà micca crescutu cun un truite brutta da ella in l'intervista post-match.

Serena Williams hà visitatu u partitu di tennis da l'Open

Nuvèmmiru, Serena Williams hà dichjaratu chì l'ochse è Alexis ùn sò micca da scopre u sessu di u zitellu è vulemu chì stà una sorpresa finu à a nàscita. Ci hè chì ghjera astuta, è Venus hà datu un grande secreto.

Serena è Alexis in prima di maghju nantu à Met Gala
Leghje ancu

Ci hè cunvulsione chì Serena anu accidentamenti annunziatu nantu à a so gravidenza, clichendu in u botu wrongfulu è publicava a so photo cù una vuluntaria redonduta in a reta sottu.

Serena Williams hà riportatu a so messa à a mità di aprili