Costume da ghjuvellu

L'uggione uriginale pò cumpressione quarchi l'imaghjina è u postu mancannu accenti. Sì i femine rinfrescenu puderanu furnisce e so ghjuvelli fatti di materiali naturali, chì erani ancu boni caratti, oghje chì a ghjente dispunia assai sustituti, chì facenu un disignu più originali è faciule cun u travagliu.

Un articulu interessanti hè a bijouterie di plastica. Sempri à quillà in quimica, u plasticu hè un prublema plastica chì s'assumiglia plasticine. I prufessori chjamanu u polimeru arcuni o fimo. U materiale cuntene un plastizzante, chì ghjè aghjurnatu à una temperatura di 130 gradi o in l'aire. Dopu a polimerisazione, u plastica si face durable è s'assumiglia à legnu o ghjuvatu. Prestiti articuli di gioielli pò esse stampati cù e tingi acrilichi, rinfurzatu cù l'altri è cù altre materiali.

Fimo Jewelry

Ci hè un tipu particulari di plastica chjamata "fimo". Stu materiale si compone di un agente d'aiutu di plastica, PVC è phthalocyanine in poi di colorante. Per aumentà a vita di u largu, stabilizatori sò aghjuntu à a formulazione per impediscenu a gelatinizzazione di a massa à a temperatura ambienti.

U prugrammu Fimo hè dividitu cumminu di u pesu, u culore è di l'elasticità. Producido in briquettes oblong. Pò esse monocromu o avè un mudellu internu particulari. Doppu avè furnutu in u fornu, u fimo pò esse verniciate è utilizzatu com un accesu ready-made.

Bijouterie da buttigli di plastica

Parechje zitelli, sintendu a definizione di "costume è ghjuvellu" senza sapienti l'intricacies di a cucina, pensanu à u plasticu chì anu utilizatu à fà l'buttigli. Strangamente abbastanza, tali costume di ghjuvelli hè ancu rapprisintatu in u mercatu di l'ornamenti è raprisenta una subespèita indipendenti di l'accessori.

Bijouterie da una buttiglia plastica hè presentata in forma di braccialetti, coltelli, colti è colti . Unu di i meglii disinfettori di sta tipu di ghjuvedele hè Mana Bernandes. Crea prodotti unicu chì sorpassanu cù a so bellezza è l'uriginale.