George è Amal Clooney vi pare un weekend in Paris

Dopu un apparenza brillanti à i Cinema Cesar Cinema, a couple Cluny decide di stà in Parighja per un tempu, allughjendu un romantico di vacanze. Paparazzi hà sappiutu di sparà nantu à a so camera George è Amal, chì, circundatu di guardiani, andonu per visità un amicu di u pittori legendariu.

George è Amal Clooney

Camina à u uttellu Lapérouse

A sera di u vintu di a famosa famiglia di Hollywood hà iniziatu cù u fattu chì l'astresiani deciseru d'andà à pranzu in un locu. Per quessa, l'istituzione Lapérouse fù sceltu, chì hà specializatu in cucina cusì exclusiva francese. Clooney hà trascinatu à l'istituzione per un ingressu secre è ùn si sò micca stallati in un locu cumuni, ma in una stanza separata, chì hè dispunibule solu per i visitatori VIP di u stabilimentu.

I Cònjesi Clooney fìcianu un caminu à u lavu Lapérouse

Mentre chì u persunale chì hà servitu George è Amal, à l'attore praticava a so mòglia per fà un ordine. A donna ùn hà micca studiatu durante longa e ha sceglie i caragò, langoustines, un pianu d'exquisite tipi di furmagliu francese è carne di steff. Inoltre, Amal hà preseltu personalmente una insalata di ligumi, chì dumandò à spiccà senza rifornisce. In quantu à a desserta, i steddi decide di ùn piglià micca.

La Coppia di Clooney in Parigi, 25 di frivaru, 2017
Leghje ancu

A lentilla di una entrevista curta per i Persone

Gregory Lenz - u pruprietariu di quellu restaurant Lapicciu Parighjanu è un amicu strittu di a stilla di movie americana era sempre piacevule per sughjireghja cù George, ma sta volta l'occasione era speciali. In una entrevista cù Gregory Persone, hà cunsideratu annantu à a scelta di i so amici:

"Quandu Clooney chjamatu è hà dettu chì ellu vulete assiste à cena cun mè, ùn ùn sapianu chì dunque di cundivà emozioni chì m'affacciavanu. Sò sempre piacevule per vede, ma questu hè una ragiuni - stanu aspittendu l'aghjunzione. Emu scuntatu Amal, è hà vultatu per esse una donna stupente. George a amata assai è si pò vedà quandu u guardà. Ùn aghju micca osservatu Clooney di tanta tendernità à circà à qualchissia per qualchì tempu. Parlamemu un pocu annantu à a storia di u restu, perchè fù apertu in u distante 1766. Mi vulia impresionar a Amal, ma era più erudite di quandu puderia avete capita. L'avvucatu cunniscianu a storia di u nostru paese bè bè, è aghju tuttu cuntentu. Hè urdinatu una buttiglia di champagne caru, ma Amal ùn li tocca, ma in generale l'scelta di e pranzi di George era stunatu, in un sensu sensu di a parolla.
Gregory Lenz cù George è Amal Clooney