Vinu d'aronia

U vinu d' aronia zaghira hè un beie vunnevule è gustoso, chì serà utile in a stagione fredda.

Ricetta per u vinu casa di u cacciatore nìvuru

À ogni vinu, no tutti i frutti pò esse usatu durante a coccia. Prima di principià per adopru l'arbureti sò sordati, sguassate di i boli danucchi è ravvii. Dopu, tutte e baghi ​​sò lavati, siccati è sò stati prutiti a capacità utilizata. A purità di u tarrittamentu di fermentazione hè a guarantiscia di un vinu sabatu è vintu preparatu, per esse per esse librettu di a microflora straniera, i cuntenienti sò generalmente lavati di soda è scalded additionally.

Ingredients:

Preparazione

Sè decide chì ùn mancanu pasciuti o ligumi di u vinu naturale, prima di cugliate u vinu da l'aronia, ùn lasciate micca di e bariassi per conserve u lignate salvaticu naturali nantu à a superficia. Pour the berries in cuntenuti preparati è fate tutti cù zuccaru (750 g serà bastatu). Libra l'ingredienti cù una pistola, pruvate per fallu l'integrità di ogni bacca. Allora u cunsigliu hè spartu cun un litru di acqua è mandatu à a fermentazioni. Prima di i primi signali di fermentazione, a polpa nantu à a superficia deve esse misurata un ghjornu, per chì a superficia di e raghji ùn si ponu trasfurzarà.

Quandu a fermentazioni accumenza, u macellu hè rimannatu nantu à u cheesecloth è cun ferma spegne. U zucchinu hè spesu in una buttiglia neia per più fermentazioni. U bagnu restu hè spartu cun un litru di acqua cálida è mischju cù u zuccaru restante. Sta mischju hè abbandunatu per una settimana, cuncerta ancu ogni ghjornu. U zuccheru acquistatu prima hè abbandunatu sottu u fucile acqua. Dopu à una settimana, a scuma hè sbulicata da a superficia di u ghjocu sottu u vinu, cunfundata cù a seconda parte di u zuccu, dopu avè filtratu, è abbandunate a pezza sottu u vinu per altru 30 ghjorni o finu à chì a fermentazioni hè cumpletu.

A preparazione di u vinu da u chokeberry nìvuru hè quasi cumpletu, hè abbastanza solu per filtrà u coteu o fraccionari cù l'alcoolate, siddu vulete, è lasciate à friddu in almenu un mesi.

Una ricetta simplice per u vinu da manzili è chokeberry

Ingredients:

Preparazione

Razumnite ashberry cun un kilogramu di zuccaru è aghjunghje à e munzeddu di muniti. Cumplete un dispostu di 10 litri di biberna cù a massa, è purtava in tanta acqua chì u liquidu farà apprussimatamenti 2/3 di u volumu. Aghjunghja u colpu di u dispusitore cù a gasa è esci da u bè per altre 3 settimane. U zuccaru restante hè divisu in mezi è aghjunghje à a fine di 2 è 3 settimane d'infuzione. Ùn vi scurdate di mischjà u cuntenutu di u buttone di ghjornu per chì a superficia ùn hè micca coperta cù u moltu. U vinu hè insistiu finu à a sesta sittima, filtrata da a polpa è si manca sottu u vinu finale finu à a fermentazioni hè cumpletu. U vodju finitu hè più filtrata è tastata.

Vinu di u ghjacciu di chokeberry cun vodka

Siccomu l'arricavate ùn sò micca troppu chucchiate, ùn si sò disposti à marchjà, da questu beure spessu ùn manca una furtizza è ponu agisce rapidamente. Quandu prupone i vinu seccu, ponu esse evitata da esse ancu preparatu u vinu resultante cù vodka, o cù una ricetta spressiva simplice.

Ingredients:

Preparazione

Preparate a basa di u bè da aduprà e boli cun u zuccheru durante una meza ora, è dopu surtendu u calchinu per infundate a meza ghjurnata. L'infuzione hè digeritiva ripetuta, solu in u puree, da mezu à vodka, filtrati è si ne vanu à friddu.