Comu pulisce un manggiu?

Avete mangiatu, è cumu per pulisce è da quale parte ùn avete micca avvicinà u fetuu? E accussì stu fruttu bonu si situa nantu à a tavula è infucatu rossu (verde) - parte amarela? No, ùn hè micca questu casu, avete bisognu per capisce rapidamente a furia di manghjà u manghju, ancu s'ellu ci hè necessariu, pò esse manghjatu cù una casca, quantu bella?

Avissi bisognu di manghjà?

Tutti sapi chì a polpa mango hè assai ricca in diverse sustanzi utili. Ma hè quarchi cosa utile in a pelle di u manghju è, se ci hè, deve esse pulita? Sì, ci sò assai prudutti utili in a pelle di maniche, hè ancu usatu per propiu terapulicu è preventivo. Ma serà difficiuto per manghjà (tortura à masticà), è hà un gustu specificu, ùn tutti ùn li piace. Inoltre, a pelusa di manghju hè un allergiu (cù assai persone allergii pò manghjà a polpa) è a persone propensu per tali reazzione ùn deve micca aduprà. Perchè, se u soffrenu da ogni tipu allergie, avete bisognu di purificà u manghju, è megliu cù guanti.

Cume manciassi u manicu?

  1. A frutta mango madura hè difficiuli di pulisce, hè dulce è succosa, ma ùn hè ancu un modu, è micca una.
  2. U primu modu simplista hè di sbuccerà u manghjatu cù un cuteddu, cum'è una patata, è manghja cum'è una pumu. Ma in questu casu, u zuccheru di u mango dolci è peghjolanu seranu in ogni locu: nantu à e mani, faccia, vestiti è mobili. E i cordi chì si trovani da a pelusa di manghja, è stà in ghjucà incruciate trà i denti. Hè vera, stu metudu di manghjà è manghja hè sempre usatu, hè difficiule di risistiri è di micca di manghjà un fruttu succoso at once, ma per perdecerà u tempu in u so corta tediosa.
  3. L'altru viaghju di manghjà i pani manghja hè un ingaghjamentu più civilizzatu. Per questu, avemu chjude u fugliu in i dui banni di u fetu, circate di fà cumu quellu di u bientiu. I pezzi rimanessi di manghi sò macchi offriti in i lochi, mandemu a petra à u spartitu. À l'altare di u manghju, fate una incisione cutiddia, circate di non cutà a pelle. Allora turnammo u lobulinu, avemu un tipu spezie di aranciu. Avà cutatu i cubi di manicu currettamente da a peddi è si sparghjia nantu à un pianu. Hè impurtante chì tutta u travagliu hè realizatu nantu à una tazzuletta (pranzo), perchè u zuccaru di vetru ùn hè micca spegata. E selezziunate un cultellu chì hè più forte, serà più faciule per elli à fà tutte e manipulazioni cù u fruttu.
  4. Se tenete un fruttu assai manghjatu è untuvitu, ùn hè micca esse faciule facilmente per lavà cun i metudi. Ma tali manghju pò esse cunsatte cù una cullette, cullò a carne da una schiera-scorcia. Per fà questu, cù un cutiddu cutidianu, avemu chjattutu u fruttu attentatu di a petra, circate di cutà a carne à l'osta da a prima volta, per quessa chì u fruttu ùn manca. Oghje diventerà u fruttu in mette è manghja mango cù una cullette. Senza ùn scurdate di fà tutte sti operazioni in un pianu - a frutta di mango hè sumentissima. E questu modu di curta mango hè adattatu solu per frutti è assai freschi è freschi, un fruttu difficiule ùn succumbassi à i vostri sforzi per disassemble à a meza. E comu risurtatu, avete un guantu di zucchero è un fruttu senza purificatu in u centru.
  5. Un'altra manera di trattà cù un fruttu fugliu è assai moltu hè di simplificà u fruttu in pezzi. Solu in questu casu, i pezzi sanu sò difficiuli di mantene, perchè stu mètudu hè utilizatu s'ellu vulete includinu a pulpa di mango in a cumpusizioni di qualchì pane. Tagliate u manghi in fette, pulite a pulpa cun una cullette è mandi à u licore per cocchi una salsa.
  6. Se u fruttu hà pigliatu assai, ma micca assai lussu, pudete pruvate à neve cum'è secondu. Pigliemu a patellata di patata è scura a frutta sana, partendu da a cima. Dopu un picculu cuteddu, tagliate a tagliera di u fruttu, corse a carne à l'ossu. Cusì chjortecimu tutta a carne in un cercolu. Se a buccia hè detta cù diffiurtà è assai di zucchinu hè attribuita, hè megliu pruvà un altru mètudu, questu quì u fruttu hè troppu propiu per a purificazione.