Cutlets "Sugrob" - ricetta

Agree chì per suttà à a tavula festiva cum'è e cutleti di solitu ùn hè micca solu decentu. Ma s'ellu avete diversificatu cù bè ingredienti, ùn vinaranu micca peggiu di u pratiche di carne. Avemu dettu avà oghje cume cutlet "Snowdrifts" è surprise guests cù un platu originale.

Meat cutlets "Sugrob"

Ingredients:

Preparazione

Allora, mette a carne piccata in un tastu, u salinu è cunglite. Limemu a bombe, scruscià in cubi è combina cù a carne. Scumpete tuttu in tuttu è da u rilacciu dispostu chì formuleghja cotti picculi rotuli. Avemu u travagliu nantu à una baking panera coperta cù foil. Avemu avemu lavatu patate, fricciate nantu à un grossneru arricobale è mette un pocu in ogni cutlet.

A staghjone cù pepite è coperta cù una magreta di maisonette caseile . I Champignons sò trattati, finamente chopped e fette nantu à l'olique vegetale, podsalivaya à gustu. Allora aghjunghjemu a tostola di mushroom cù a strata sussutru, sprinkle u furmagliu rossu è mandate u platu à u fornu calatu finu a 180 °. Aghjunghjini inzucati di zucchetti "Sugrob" per una meza ora è u serveanu nantu à a tavola, decoru cù l'arbeji freschi.

Cutlets "Sugrobe", furnite in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Per principià, voi è avè bisognu di fà carne piccetta. Per quessa, a carne hè stata, lavata è secca. U focu hè pulitu è ​​chjappu in mezu. Dopu passà a carne di moltu carne cù cipolle, prugna è pezzina à u gustu. Aduprà, dividi u forcemeat preparatu in parechji parti, cù un mudellu trosi chicchi è i mette nantu à una baking panera cutturata da u baking paper.

Avà pulemu i zappagini, anu chjappu nantu à i reţetes è passa l'oliu vegetale. Allora pruduceremu i funghi, tagliate in pate è frittate in un pezzu separatu. Dopu quessa, avemu spàrghjenu nantu à a carattere precintetini i primi carru, dopu funghi è patate grati. Un pocu podsalivae tutte e cose cun una morsa di mayonnaise è sprime abbastanza tuttu u furmagliu gratu. Pudemu a cutlet "Sugrob" in u fornu da circa 30 minuti, è aghjunghje à una temperatura di circa 180 gradi finu à a fundazioni di u furmagliu.