A racolta di foglie di vigna per dolma

Dolma hè un platu traduttu di Caucasian. Mutton piccatu, cù u rossu è imbrate in foglie di uva, fogghjinu nantu à caldu bagna. Pudete pudè sculaccià una analogia cù i rotuli di col. Dolma sò culle di cole foglie in foglie di uva. In questu articulu, avemu a circà à preparà a dolma è cumu fà cullava i vignaghjoli per dolma.

Dolma in fulari di uva - ricetta

Ingredients:

Preparazione

I fulgranati per a dolma deve esse lavatu. Allora preparalli u risu. Per fà u dolma deliciosu, u risu deve esse scalded cun acqua fogera o steamed. Questu permetterà di preparà più rapidamente. U risottu Scalded hè cunglinda cù carne piccola furmagliata. Agghicà aghjunghje verbe è mantene. Se vulete usà e cipolle, pudete frarà finu à u marruni d'ochji è aghjunghje ancu à u rivestimentu. U mistu risultatu devia esse mischiertu, salciatu è assuciatu cù spices. Cù a carne di cûna, tutti i pezzi di pepite è a turmericne sò cose. Quandu u mistu hè prestu, avete bisognu di preparà u culpu dolmochki-coli.

Per fà questu, sparghji una foglia di uva aghjustata da una cullizzioni di sopra cun una slide di u mistu risultatu. Da una foglia di uva, hè necessariu di fà u duminiu, quellu di tutti i costi cun un forcemeat cun u rossu. Sì i foglie di uva si troppu duru, è l'annu resultanti sò vultate, ùn importa ciò chì tù avà a riccheta, recomandamenu u seguitu. I sbirziu resultanti (o rotllo - quarchi cosa) anu aghjustatu cù un filu per riparà a forma. Pone a rotunda accade in una padedda, abbastanza fatta à l'altri. Pour un poco d'acqua, circa 2de dite. Coperta cù tuttante, pute nantu à u focu lento, fassi fugliale per circa 20-30 minuti. Dopu à coccia, prima di serve, sguassate u filu. À quellu tempu, e foglie seranu più amudenti è "frarè" a forma.

Ci hè ancu una ricetta simplice per a cucina di dolma in una multivettetazione .

A racolta di foglie di vigna per dolma

A selezziunà e veli di dolma hè megliu da varietà bianca di uva. L'alivu vi devenu esse ghjovanu. Trimate da a vigna, chì si sviluppa più luntanu da a strada. Gassutta di acqua è metalli pisanti settleghjanu in e foglie di uva è facenu periculosi per a salute.

Prima di a cucina, deve rinfriscà tutte e tagliati. Pudete esse preparatu bè l 'abbandunà per dolma in dui maneri: congelate è marinate.

  1. A congelazione hè a manera più faciule. I castagnati di u raghju saranu lavati è secchi. Fold in 10 piezzure, roll rolls and put in a bag for freezing. Fuldi congelate sò stati guariti per 6 mesi, si deve esse scandificatu pulitici è pocu à pocu, dopu a ghjernate a folla sò assai fragili.
  2. Fuldi di uva marinatu per dolma fate cusì. I lavà lavurate sò stati torciati in rotuli di 15-20 pezzi è compacti in un putu. Ci hè megliu se u bancu hè chjuchjaru, quì ci hè ghjustu una parte di foglie per cocchi una pote cun dolma. In acqua calda, u salinu hè raghju (à tastà, ma pudete navigà nantu à u marinatu da un medio litru d'acqua è duie cullizzioni di sali). Hè impurtante chì u sali hè micca iodatu. L'acqua fervenza hè spressa in e foglie. Trà e foglie Ci hè moltu di aria, perchè duvete aspittari à u marinatu per sperisce trà tutte e foglie. Parirarà chì hè dimissioni. In fatti, mette u voidu chì si furmò dopu vultendu. Cundu à l'acqua à a corde di u can. Uttenite à a temperatura di l'ambienti. Allora cercache a tacca di gomma è si mette in a friquina o cantina. L'aranciu facianu i foglie assai rotanti è migliurà u so gustu. Questi foglie pò esse almacenatu durante 3 mesi, ma pò esse manghjatu in quattru ghjorni.