Sun prugne seccu in casa

A cucina meditarranea hè china di ricetti, cumplementati da tomate seccu, senza chì i pratiche perdenu u so gustu propriu. Avemu una pruprietà dinò ùn hè micca prezzu, è pocu pò furnisce cumprà un diliziu. Ma hè pussibile abbastanza à preparalli da fà in casa. U prezzu di prezzu di i prugne secche ci si trova scanty, sopratuttu se compara cù a quantità nantu à u prezz tag à un pruduttu simili in a tenda.

Cumu fà u prugramu seccu à l'oliu per l'inguernu in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

Per secchi, ci vole à selezziunate u tomate medju di variità carpusosa, senza mancu. U varietà varietà adattatu adattatu "Slivka". Scambià i frutti sottu l'acqua run, wipe le secori è tagliate prima a meza. Tandu sintistrà i graneddi cun u polpa misa interna, è tagliate a migliori di e mituevane in dui parti. Pudemu i quartieri ricivuti nantu à una cedera o un fragnu di furna, previa chì hà cupèrtu cù un corta di carta pergamosa. Pigliemu tagliatelli di tomate cun una saletta grande è scuzzulate cun una sbocca di molti di pezzi. Sì i pumati sò assai acidici, pudete ancu spiccarmenti cù un zuccaru. Per ogni gallina una goccia di gocce di olii vegetali.

U stadiu preparatori hè cumpletu, hè u tempu di principià direttamente à sece. In questu casu, avemu usatu u fornu per questu. Scalfimu à 70 gradi è avemu un panu mediu cù i nostri pallei nantu à u livellu mediu. Durante u prucessu di secura, a porta di u forchettu deve esse ligeramente affullata, affinchendu chì l'umidità dopu l'evaporazione pò esse in seguita.

U ciclu di l'asseccu pò piglià di sicondu a grandezza di u fruttu è a capacità di u fornu da 5 à 8 ore. I tombi finici avissiru daveru bè, ma micca secredu u ghjacciu durante a curvatura. Avemu dinò chì ùn anu persu, ùn altrimente invece di un pruduttu seccu pruduttu riceverà i pelle scorci. Dopu cinque cinquantenne di coccia, avemu rivista di i persi. Forsi quarchi specimens sò digià pronti, è aghjustu da u fornu, allughjenu à l'altri in questu un tempu.

U pumadori secchi secondu pò esse fattu in u siccatoghju, metteanu nantu à a paletta di u dispusitivu è i lasciemu à u gradu d'assecenu.

Mentre chì i pumati sò siccati, preparamu l'ingredienti per a so preparazione più grande. Limemu è tagliate cù e dentidi d'aziende, è ancu, se u rosmarinu frescu hè usatu, a munzieddu in l'aghja.

À u fondu di un putu sterile è sterile ponu un rosariu, l'orecque è l'agliu, è aghjustemu i prugne secante, aghjunghjendu l'agliu è l'aranci fragante in u prucessu. Avà u girasole senza gustu o l'oliu d'oliu calori à pocu à una temperatura di cinquanta à ssa sittè gradi è vippò in un cuntainer cù u pumadoru, pressu a prossissuli cù una furcedda è a liberazione di burburni di l'aire. Tutti i pumati sò duverebbe oculatu da u pitroliu, perchè ùn lasciarete sottu à a corda, è hè megliu per cumprà a cane nantu à i perchè.

U pumadoru seccu in u microcu

À moltu più veloce pudete esse preparatu tomate seccu à u soldu in un micru. Per fà questu, preparanu u fruttu cum'è in u casu anticu, si sparghjianu nantu à un pezzu adattatu per l'usi in un forno di micru, staghjone cù salitu, spezia è mantra è poveru in u dispusitivu à a putenza màxima per cinque minuti. Dopu à u signale, lasciate i oghje nantu à u fornu à l'altru dece minuti, dopu a quale aghjustemu u zucchero è a mantra di u platu, è tornanu i pumati in u discu è turnate à u timore per altru dui à trè minuti. Dopu quì, pusendu i prugne secante dispostu in un putu di u zucchero è a mantra, trasferendu l'agliu è l'aranci secche, aghjunghjenu l'oliu per copercia cumplittendu i prugne è abbandunate a pratica per almenu 12 ore insistenu.