Paraproctite - after operation

A paraproctite hè una malatìa infierma chì avè à u rectu. A peculiarità di u trattamentu di una maladie hè chì hè praticà imposta di trattà cun ella senza intervenzione kirurgia. Se ùn avete micca cù trattamentu in u tempu, ci hè una probabilidad alta di morte. Hè nutate chì in a maiò parte di i casi, i pazienti sò dati una ripetuta l'operazione à un certu u tempu per evità eventuale rhispulgii è per curà completamente a pacienza.

Doppu a cirugia, a paraprotistite precisa cura speciale è a riabilitazione longa. Per esempiu, si casu una fistula, a so scumparsa hè impositu. Questu, amatori, e consiguenzi di sta maladie.

I causi di a paraprotistite

Frà i raggi freqüenti sò:

Trattamentu di paraprotistite dopu a cirurgia

À a riabilitazioni post-operatu era più riescita è cù e sensazioni più penali, hè abbastanza per osservà qualchi indicazione è raccordji di u duttore. In questu casu, pudete aduprà altre prutrate di a medicina tradiziunale. Diversi hierbi è infusions promettenu efficace a cicatrisione di ferite dopu a cirugia. Inoltre quì sò tutti i tipi di medicazione: l'ungitudi è l'altri medichi chì sò prescritti individually. Hè dipende à a forma di u cursu di a malatia prima di l'operazione è di e razze di u so sviluppu.

In i primi tempi, hè necessariu di mette l' enemas e micclyste di purificazione nantu à basa di eterni medicinali. Questu averebbe fattu per trè simuli ogni ghjornu.

U trattamentu di a paraprotistite aguda dopu a cirurgia hè aggunata da antibiotici obligatorii.

Nutrition after surgery for the treatment of paraproctitis

U tempu postoperativu precisa una dieta speciale: pudete aduprà solu quelli chì ponu cuntribuiscenu à un sforzu veloci.

Da a dieta ùn devenu esse scritta da l'alimentu acutu è acidu, l'alcohol hè ancu contraindicatu. Comu fruttu, solu mancu appiicati i manni appiicati. Pudete ancu manghjatu:

Bastamente, a lista completa di i prudutti acceptable di a dieta hè prescrita dopu à l'operazione da u duttore assistente individuale, particularmente cù a paraprotistite aguda.