Comu mancianu manghi?

Ùn sò scettichi quandu vi vede u titulu di stu saggiu. A frutta di mango hè esoticu è parechji sò interessate in a quistione di cume manghi manghji, sese hè pussibule di manghjà a so pelcula è l'ossu.

Cusì, ci sò mangosu pò esse sia cù una peddi è cù una petra, è se esse necessariu? L'omu ùn hè micca qualcosa interessante è ùn hà micca qualità gustatie, è hè difficiule da vene. Allora hè megliu tirallu fora o mette in un pezzu, vede, l'arbre cumprassi. Hè pussibule di manghjà a castagna di mango? Certi esperti credi chì hè pussibule è ancu necessariu, chì parvenenu cuntene micronutrienti utili in a casca, chì prumove una digestioni propria. Ma, invece, ci sò assai utile è gustu in a polpa gustosa è, sicondu, a fugliusa di u mango pò causà una reazione allergique in certi populi, mentri ch'elli pò spàrtremente di a pulpa di u manghju. A luce di sti fatti, cresce chì u manghju deve esse manghjatu senza una petra, è senza una casca - una sola carne.

Comu mancianu manghi?

Mettite per manghjà mango hè necessariu, anu chjappu nantu à i lupuli, per ùn mannari u stessu mango cum'è una mela? Eppuru chì hè pussibile è cusì, ma si face quì divertitu, è u zuccheru ùn hà spargugliatu solu micca nantu à e mani, a faccia è a robba, ma dinò in tutta a camara induve hà dicisu di manghjà mango. Allora se ùn ci hè micca scopu di lavagna è di lavà tuttu di u ghjacciu, manghjarè manghju in una manera civilizata, cù l'aiutu di i cupuleria è dopu a preparazione preliminara. Pigliemu una frutta fancy, lavarla è tagliate in fette o fette. In modu, ci sò parechji manere di cut mango, sceglite u più persone per voi.

  1. A manera più faciule hè di fà dui incisioni prufessiati da i costi di u fruttu, à l'ossu. Pigliate e migliori i migliori, è divete u gustu di u fruttu, cullò a pasta cù una cullizzioni di u bagnu.
  2. Scurciamu u manghjà da a buccia. Per fà questu, fate 4 incisioni superficial nantu à tutta a lunghizza di u fruttu, è cura cù cura di a pelle. Allora aghjustanu manghjusate in fette, fate mette à un pranzu è trattà i visitanti o trattà noi.
  3. Pusendi u manggiu nantu à una planica chjucata è tagliò nantu à i dui gangdi 2 mità dolly. À quelli facemu incisioni crosswise, senza toccu in a pelle. Cusì vensi un pocu di cubbi, sottumettenu nantu à a pelle di u fruttu. Turnate a scorcia per fora è tagliate i cubi da ella. Pudemu i pezzi di manicu in un pianu deepu, allora ci nebbia u zuccu restu. Vultemu à i restos di mangia, ci hè ancu una carne à l'altra parte di l'ossu. Cumu cun elli, scorcia bè i casca. Allora chjappà a carne di l'ossu è l'hà cutatu in tazza. Questi pezzi sò mandati à i fratelli languide in un pianu deepu. Ora pudete manghjà mangliu, diventendu no solu u gustu diliziu, ma ancu a forma di lobuli.
  4. Aghje u fruttu à a mità, distendu appretzendu a petra. Tagliatu un cutidù fuccu da a castagna. Mandemu u pelle à a cassa, è tagliate a carne cù bonichi fette. Pezzi di fruttu traspondenu nantu à un pranzu è piacè à guarisce i nostri gustatori cù u fruttu soru e succetu.
  5. Trimati u manghju in dui mette, siparanu a petra è rintra a pulpa (se è suciosa è dua) cù una cullette. A caterva si spàrghjenu in un pezzu è prucederà per assorbisce l'exotique exquisite.

Se decide un prucessu è avè acquistatu un fruttu immaturi, pudete pruvate di manghjalli, spruchendu i lobuli è u sali. Dicenu chì questu modu di manghjà u manghjà aiutà à trattà a sedienti, hè bonu per ssa qualità.

E, sicuru, u manginu pò esse usatu no solu in a so forma originale. Questu fruttu dilicatu hè una parte di assai rezechi per foglie, insalati, cocktails, zuppi è di ghiaccio. E pezzi di manomu pò esse cunservatu è ghjustu à l'invernu cun una spluta di sole di stu yumme. Pò u so fantasize è divete stu fruttu savurosu è utile.