U stufa di l'ànitra

U pudè micca solu cumprà, ma ancu preparatu da tù stessu, ghjustu in casa. E cumu per quessa, avemu da sapemu.

U pudettu da l'ànitra in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Avà ci scupraremu cumu cocilu cuvernu da l'ànitra. Ave lavata, secca è tagliata in pezzi petite. Allora, in u fondu di i latte sterili stucculati, stani uni pochi di foglie dalle è pezzi. Allora i pezzi carni di carne podsalivaem, putu in frasi è pour acqua. Da quì sopra apposta u collu cù filu, fate mette in una piacè larga, chì avemu in un freteddu friddu. Allora aghjustate a temperatura di 180 ° è stufa l'ànò per 3 ore. Dopu quì, puderebbenu lattice di vasi è di turnalli in pustamenti finu à ch'ella hè stata rifiutu. Hè tuttu, cassata casera !

A ricetta per u stofu da l'ànecciu

Ingredients:

Preparazione

E una altra opzione, cumu per fècenu stufa da l'ànecciu. Pigliemu una carcassa d'ànitra, prucessa, separate a carne da l'osse, i vini è tagliate in pezzi petite. Poi mette in una pienza è l'imbrate cù acqua per quessa coppula a carne da circa 1 centimetu. Dopu avutu fogghiu, rinfurzà a scuma da curazione chì hè risurrezzione nantu à a superficia, aghjunghje l'upertu di pepite, un patevocinu, cipolle sbagliata è zucca. Coglie tutte u calore bellu durante 3-4 ore. Doppu 1,5 ori di 2 minuti à u salinu à u gustu di brou carotta è cipolle. Quandu a carne sarà blica, dosalivassi, se ne necessariu, pozzu un laurel è cocza per altri 20 minuti, dopu a quale discardemu a fogli. À a fine di a cucina, u calchinu deve esse livatu à a carri. Sì senza vìdiri i platti, sguillate cù e pezzi è i mette nantu à i vasienu, a baia à a cuneiforme cù u caldo. Purtate dopu a tappa hermètica, accòsenu è l'abbandunò à friddu.

U stufatu in un autoclegu

Ingredients:

Preparazione

Prima di cocevule u stufatu da l'ànecciu, preparammo filtri di litri: lasciate bè è sterilizà. Allora pozzate una foglia di lecci, pene è un pappaddu aranciu nantu à u fondu. Praticà a carcassa di l'ànecu, separanu a carne da l'ossu, i vignetti, cut in tagliati è i mette in canna. Da a cima, rintraperti bè cù salini, valdi bianchi è coperchio mette in un autoclave, mette in l'altru.

U autoclave hè spultu cun uguali, stufa è bombeatu cù l'aria, sullivannu la prissioni à 1,5 bar. Dopu fattu, u mette nantu à u focu è finu à chì a pressione in u sistema alcuni 4 bar. Scurde u focu è lasciate per esse sterili in 4 ore. À a fine di u tempu, apiguremu u focu, ma l'autoclave ùn hè micca apertuatu finu à chì l'acqua rien cumpletu. Circa un ghjornu dopu, piglià u frasi è guardà u stufatu in a cantina. In u listessu modu, pudete puru cocciari u cani .