A filma "A Mask" incù Jim Carrey era supposed to be ... horror!

Hè difficiulmente imaginate chì u filmu "Mask" puderia esse sia diversità. Sì ùn era micca per l'esercitu di u direttore Jack Russell, a film hè statu sparatu in u generu di a pelicula horror. A cumpagnia New Line hà prescriutu di sparisce horrur nantu à l'onda di pupularità di "Nightmare on Elm Street". U cinematographer accurdò à i reporte di a publicazione Xfinity.

U direttore avia dete praticà dipenditu cù i pruduttori per difenda a so visione di a future comedy di science fiction comedy:

"Avete cunnosciutu cù u libru di u cecciu chì u studiu compru, per pudè filmà. Aghju aghju piace, ma aghju avutu subitu chì era troppu per Fredy Krueger. In u risultatu, "Mask" diventò un cusì vivu di ciò chì u prughjettu di l'autoru puderia esse. Era statu capace di fà una cummedia fora di l'horrore, è era a battaglia fierce in a mo carrera. "

Da un maniac à un caratteru cômicu

In prima, u caratteru Jim Carrey chjamatu Stanley Ipkiss hà bisognu di truvà u maskedu è diventà un maniac sanguinoso, in duie:

"Avà, i libri in còtici uriggini erani rilievi. Hè stata decisa chì ci anu bisognu à u film. Francamente, u primu comicu era scumbanti, ombre è à a stessa cosa assai attrattiva.
Leghje ancu

Sicondu u direttore per u rolu, chì anu ricivutu da Jim Carrey, ricumandò altre attore - Cage è Broderick. Ma u direttore hà dettu chì solu a prisenza in u quadru di Jim Carrey garanti stu prugettu un veru successu.