Manticimentu cù patate

Manty hè un platu tradiziunale pupulariu di a cucina asiatica, amata di u mondu sanu. Preparate in una piccula piccula speciale, chì hè chjamatu mantovarka. Ogni noi, almenu una volta, ma aghju tastatu stu platu diliziu, riccu è suculacciu. Oghje vulemu sparta cun voi parechji ricetti originali per fà manti cù patate.

Manticimentu cù funghi è patate

Ingredients:

Preparazione

A farina sift, pour à l'acqua, dispunì da sali è amassi una pasta uniforme. Allora pudemu dà un riposu. È da questu tempu facemu à u focu a parti più nanzu di u mantovarki chjete d'acqua. Dopu, turnammo à a preparazione di u riposu: i patate sò puliti, cut in cubi chjucchi. A cipuletta è i funghi sò trattati è finamente trituati. Tutti i ingredienti sò mischiati, sburati è mischiati.

Puderete dumperà a pasta in una gran capa, a cutà in chiazza, piglia in ogni mungulu è cunnette u filu di u cimi. Avemu usatu un pappu d'oliu vegetale, avemu spugna u mantellu, foglie è fugliale durante 30 minuti finu à prestu. Avemu un platu cù crema agria o da una altra salsa.

Manty avec pumpkin e patate

Ingredients:

Preparazione

Allora, a carattere hè sbuchjata è tagliata in tazzi. A cipolla è i patate sò puliti è schritta. Imbulighà e manicure in un inseme profundo, agghiuncendu salinu è ciru à u gustu. Agghiuncemu tuttu ciò chì sia fatta, pour l'oliu vegetale è si abbanduneghja u rimore da manera chì ci hè agguantamentu ammulata in spices.

Avà fate a prova. Per fà quì, fate a farina in a padedda, fate un pirtusore nantu à a cima è poverà patevuli acqua salata fridda. Dopu aghjunghje una massa homogeneia, a rinfriscà nantu à a tavula è cumincià à ghjunghje per 20 minuti. Pour l'acqua à u fondu di u mantovarki è fate u pane nantu à a furnita. Allora tagliate a pasta in pezzi, furmanu i croissants è po ghjustu a ghjente. À u centru di ogni ghjallaghju u riposu, formulemos u mantas, ci dipu in u oliu vegetale, sipurtatu in un platu. Dopu quì, cambià à i circles di u mantovarki è coguanu cù un tagu fermu chjusu per 30-35 minuti.

Presti presten manty cu patate hà trasfurmatu cu sensu in un grande pranzu, abbastanza regdated cù mantra o grassu crema agria.

Manty, pollo, patate

Ingredients:

Preparazione

Per fà manti cù patate, fate u primu riposu. Per questu, i filetti di carne è di pollulu sò trattati, lavatu, siccati è tagliati. U zitula, a patata è a cipolla sò puliti è posanu postu finu à dopu. Allora carni, filettuli è zappagine sò stati torciati per una macchina di carne cun una grilla grilla. Tagliate a cipolla è i patate in cazzi di tazzi. Tutte l'ingredienti sò spressi in a carne, u salinu e poi alloghju nantu à u gustu di pimenta.

Imbulighà a carne macinata homogeneia è sguassate durante 30 minuti in a fria. A pasta di dumplings cumminciata hè stata rutta, ciauta in pezzi è sopra à a farina da dui borsi. Allora scappau in e strade tonda è facia un pezzu relativo à u medio.

Dopu, avviamu a furmazione di mantelli. Per fà quessa, dividendemu prima a mità di a pasta è da l'eddi. In questu modu avemu moldatu tutte e mantas, trasversaline à u mantovarquin è incunheghjanu in focu mediu durante 25 minuti. Dopu à u tempu avè passatu, l'aghjunghjemu nantu à u pianu, fate abbundante cù a crema agria è serve à a tavula.