Kayak

Se ti piace l'attività di l'altezza è ùn sò micca paura di inconvientenza, definiscevi di guasgi un viaghju di acqua. Ci hè assai posti induve puderete annantu à un vittimu di ghjornu, è ancu per un viaghju di sende di più in kayaks. A cosa principal hè di preparà appaghjà per una tale aventura, per vultà in casa solu l'emozioni pusitivi.

Cosa da piglià un viaghju piacè?

Di sicuru, avete bisognu di un canyon di gear. Sposta da u numeru di sedi, avete bisognu à l'ammontu di 1 pezzu per 2, 3 o 4 persone. Avemu cunsigliatu in anticipu per a cura di i posti in u canyon: sò assai sfarenti è ùn hè micca assai faciuli di pusà nantu à elli tuttu u ghjornu. Per quessa, assai padded nantu à i spina di pads pastelli suaves, è nantu à u sediu pusonu tutte e coghju di gomma di spuma o mini-coixins inchables.

Se pensa à raft per parechji ghjorni, andate bisognu di una tenda, un carru è un saccu di dormu per gastru la notte. Inoltre, per un vitturinu còmicu, bisognu di un vasu di culinaria, pienzi (cuniglia, cuchita, mug), un quemadoru (se ùn ci hè micca a pussibilità di custruisce un focu).

A robba per u piraguendu hè necessariu per avè sentitu còmpiu. Sposta da a staghjoni, pò esse un ogettu calzino, una capucera o solu un vistitu di swimsuit. Ideale, avete bisognu cù un vistitu cun ughjettu: in un ghjornu soleu, u lume chjaru (ùn ne micca scurdatu u toccu), è nantu à i tempii chjosi è chjusi è acqui.

Quandu si remandu cuntinuà in cuntattu cù l'acqua, allora i sacchetti, munzelli, hè megliu per doblegà in sacchetti polietilene densi. Questu vi risparmià da u mozzu impiezzatu, postu chì l'acqua spessu troppa in i cani è splashes l'acqua da a remu.

A strada, nantu à i remu. Sbandite senza bacheraghju u so mani, cusì sceglete di piglià cun un crash almenu un paru di custruzione o esse di guanti d'esercitu speciale.

Se tutti avvisanu è preparanu bè, u vostru kayaku serà un viaghju interessante per novi impressioni, chì avete da sicura, volere ripetiri.