Snack da i rigali di a prufundità: julienne da i pettini

Sì avete furtunatu per ottene scatola freschi, uttene a so licitazioni è a carite dulce à u massimu. Fritto fish fillet, per suprattuttu, hè simplice è savuroso, ma pudete diversificà a variabilità di i petti cù pettini per preparà un julianu di mare. Un tentu intelligente in u duminiu di ristorante hè bisognu d'attentione especial durante a coccia, cum'è pienaghjeraghji ùn parduneghja micca i culinarie.

Simple julienne di viepi

A ricetta basta per julienne da i pettine di mare pò esse diversificatu aghjuntu altre criatori marini: i cammimi, i muscoli, calamar, crab.

Ingredients:

Preparazione

Emu coccia a farina nantu à una grande quantità di mantova per avè ottinutu un pasta di farina d 'oru. Fate a farina cù crema, ritendu u calore à un minimu è, in constantemente a mugla, fate a salsa di crema à gruu. Salute è salcière.

Trimate u mejillone è lascià in ogni loce per 30 sicondi. Pone a carne in u coconu, pour a salsa cremosa e poi adduzzione cun u furmagliu gratu. Preparemu a julienne in u furmulu à 160 gradi finu à chì u furmagliu si funnu.

Julienne avec pettine cù cipolle caramellata

Un pezzu simplice hè abbastanza, chì hè preparatu in 10-15 minuti, è hè manghjatu ancu più veloce. Se ùn ci hè un locu per boganti in a vostra festa, pò esse rimpiazzati cù prudutti accessorii, cù a ricetta sottu prisenta com'è una basa.

Ingredients:

Preparazione

Cuttuni fassi chjudi è fritte in una grande quantità di mantra, agghiuncennu un salottu è u zuccaru, nantu à caldu bagna. A cipolle caramellata hè duverebbe assulutamente brutta, fate un gustu duci dolci è carameddu.

I scontri sò permessi per 30 sicondi per ogni uitu è ​​tagliate in taglioli. A farina hè frittu in mantra, vittò cù crema, cogliu u salsiu finu à u grassu, u salinu è a pepite.

À u fondu di u coconu ponu una cullizzioni di cipolla, pettini, annuciate cun un poghju di "Parmiggiani" raffinati. Preparate u platu in u fornu finu à chì u furmagliu si funnu.

Julienne avec crab meat e scallops

Hè un pezzu hè pocu adattatu per l'usanza ogni ghjornu, perchè micca ogni ghjornu in a nostra regione, pudete facilmente fà carni freschi di crabu è scateli. Preparate un veru picculu di e vacanze è u pianu più bellu di un vetro di champagne è ùn avete micca truvatu.

Ingredients:

Preparazione

Preparate a salsa bianca di farina, un terzu di a cantità tutale di mantra è crema. Salsa di staghjoni è salitu è ​​pimentu à u gustu.

U calchissia sò limpiati da i film è a viscera, cut in anings. In una padedda, frementanu a mantra è frette a freccia nantu à u legnu chinu muzzicatu di l'agliu, quandu l'agliu torna rosy - l'avemu da u panu. Rapisate a pezza di l'oliu di pezzi d'oliu (circa 30 seconde), carne di crabu (10-15 seconde) è pettini (30 seconde). Scambià u fugliu frutti in u mantellu di coconut oiled, pour a crema e sprinkle with grated hard cheese. Emu coccu un julien da una misura di mariscos à u fornu à 160-180 gradi, finu à chì u furmagliu si funnu.

Cumu serve julienne con croutons e un vetro di vinu, o champagne.