Spots nantu à e foglie di violet

Si nutanu ca li foglie di u viulente amatu coperto cù spots, ùn anu troppu inbiticatu è preoccupatu chì a fiore vi desaparecerà, assai probabili, si vedenu per a negligenza spiciale in cura.

Marrone spicifichi nantu à e foglie di i viole

A forma irregulare di i manichi senza esempii cilestu sò spartitu annantu à i foglie dopu chì a violeta-viole hè sopra massa o serà in un scavu. Hè u so nome drafty. U culore di sti paisi varia da u amaru à u marrone è, anche ùn anu micca per fà nunda à a pianta, ma l'apparizione hè stata moltu significativamente. Pi curari tali aleri ùn ci hè nè manera, è ùn hè micca esse dumandatu, perchè dopu a crescita a rosette, quessi fogli sò simplici eliminati. A maiò parte di tutti i viole di i varietà russa è bianca sò propensi a l'apparizione di corruni, cusì in l'invernu è u vaghjimu avete da pruvate à prutene l'ipotermia.

U spazii marroni fioretti circa i spiculi di e foglie sò quandu a pianta evapora più umida di quellu puderà. A maiò spessu allora succèvule cù una sequità di l'aria in l'ambientu, in particulari à u principiu di a stagione di calori. Pudete cuntribuisce à a viole, sguassate i vechji versi più minimu è trasplantendu à un pezzu cù un novu terra è a regule interna.

Yellow spots on violet leaves

Yellow spots fulgugii violeta facenu suluzioni. A maiò spessu, a causa di a so presentazione sò dapoi di acqua, chì cascanu nantu à e foglie è ghjucanu à passavanu per elli u sole, u rolu d'un tipu di lenti. I castagnelli cù spazii gialli ùn anu micca diffirinziarii di i soli orduzzimi - anu ancu a raghjone è multiplica.

Spots bianchi nantu à e foglie di i viole

L'acqui bianchi acchiananu nantu à e foglie di i viole cù a cumbinanza di dui fattori: rivolamentu abundante è cambiamini di tempura súbita. A maiò spessu, questu faule hè influinzatu da i viole, chì sò in l'acqua di a mezza quandu u friddu venga.