Parola Waldorf - class maestru

Prima di avè ottinutu à travaglià, vi vede cumu questa foglia difiere di l'abituale? A diffirenza tra iddi è enormi. U bonu Waldorf hè fattu di materiali naturali. E so proporzioni ripetiri e proporzioni di u corpu umanu. A testa hè imbrata più densamente ca u corpu. Allora a cuttutta di una persona hè più forte di qualsiasi altru. In issi dolls di ghjucà questu ùn hè micca osservatu. U nostru bonu ùn ùn sprimà emozioni nantu à a faccia. Questu permetterà u zitellu sùnnu e inventà e so espressioni faciale. Per i zitelli, i facial features di i pupi ùn sò micca signalati à tuttu (cum'è in i pupi di a farfalla), ma per i zitelli più avanzati, solu l'ochji è a bocca sò sketchjati.

U bastone Waldorf hè statu inventatu da i maestri, in particulare per a educazione cuncipente di i zitelli. Hè statu creatu nantu à i raggi di raggi. Hè fatta da mane. È oghje chì, cunghjunghjini cun ellu di a caratteristica Waldorf cun i nostri mani. Aghju prupostu una maestru classi nantu à i costi Waldorf pupi.

  1. Prima di costà un pupu Waldorf, avemu bisognu di fà un patronu. I so dimensioni sò manifestati in u disegnu.
  2. Pone i patroni nantu à u tagliu cum'è mostratu in a stampa.
  3. Perchè a cume hè stata suficientemente stretta, hè necessariu di fà un embutu correlate. Pigliate una globule adattata di filamenti innevativi è l'impruvà cù parechje strata di sintepon, lana o batting. Pò attenza à u fattu chì l'estremità di e tavule di materiale chì site trovanu in u focu averebbe culminate in un locu induve esiste un coddu. Pudava a gasta à i pedicures è stende l'estremità.
  4. Avete bisogna un boli cum'è questu.
  5. Allora a testa hà bisognu à esse furmatu. Cù l'aiutu di una stringa di mulina in parechje addizzioni, prugettu a forma.
  6. Rice i vostri facciale quandu rintrunà u bulu, cum'è espanzioni in a stampa. Questu hà dettu a nostra bola una forma anatomica.
  7. Avemu passatu à a rignità di a testa cù u corpu cù u corpu. Si duminamu a soffra à a mità, è cusì a sutura occipital. Pusendi u cunchju nantu à a testa è, cunzignata quant'è u tela, cose à u spinu di u collu è in u collu.
  8. Passemu à a fàccia. U nasu ùn hè micca sempre fattu, ma se vulete, pudete furnisce una petra bola di lana à a pratica. Marcu a lucazione di a bocca è l'occhi cun pins. Uye bordate à u livellu di u filu d'ochju. A l'espressione faciale di a nostra pupa era bonu locu i vostri ochji è a bocca in i vertici di un triangulu equilaterale. Embroider a bocca, per questu scopu serà abbastanza per eseguisce un paru di punichi.
  9. Per pudè redecà l'ochji, inserisce a palla da a fàccia è piglià u filu in u locu di u primu ochju. Embroider cù e filamenti di mulina. Ùn vi scurdate di cuntà i punti, perchè u siconimu oghje deve esse esse cum'è u primu. Per a bellezza, puderete foglie i vostri mucchi cù un scuru di cera. Sfurtunatamente, stu maquillaje hè curtu, è ancu alcunu. Ma quellu chì impedisce di rindirizzà u prucessu dopu un pocu tempu.
  10. Ci hè à u corpu. Eppusizione di a doll Waldorf sò i stessi cum'è quelli di u corpu umanu. In questu casu hè un picciriddu, perchè u corpu da u collu à u pede ùn deve trè volte più grande chì a testa.
  11. Avemu passatu à u rimore da u vitellu.
  12. Hè u tempu per aghjunghje i vostri mani.
  13. Aggieghjanu l'armati cusì à u coddu, cum'è espanzioni in a stampa.
  14. Hè ciò chì avemu bisogna avè.
  15. Portanu a cullezione di a testa è di u corpu.
  16. Doppiu fasce cusì u corpu à u collu.
  17. In cunzultatu, avà duverà cusì un pupu.
  18. Per u realisimu, avemu da travaglià i picculi chjassi. A nostra panchina pudete esse sit, avete bisognu à sbattulà e so pierammi da l'inguette levemente oghjettu. Scrivite i vostri pedi, è palme, cum'è accade in a stampa.
  19. U nostru passu prossimu hè u capeddu di a Waldorf. Per cunvenzione in u travagliu, designate cun una linea di crescita di crescenu di capelli. Ùn serà micca vistutu in u pittore finitu, ma in u travagliu ti aiuta assai. Decide nantu à u pezzu, perchè s'ellu a bontagna hà una cuda, allura u centru di u capeddu sarà unu. E se si va a trenu i so dui treni, allura u centru seranu duie. Un esempiu si pò vede à a stampa. Fate a fila in u centru, sughendu a cuda per a longu di i capelli. Avà, fate un petit stitch nantu à a pelosa, è vultate à u centru di novu. Avà lasciemu un bucleu (cutturà) in a longa di i capelli è in novu nantu à a linea di creazione. È cusì finu à chì tutta a testa sia coperta cù una strata di filu. Innota chì u filu in u centru deve esse aghjuntu, altri ch'elli ùn averanu micca u capeddu. Dopu tuttu ciò, pudete furnisce capelli extra. Caminate un'anzianu allargà à a riva, accabbau a densità di u capeddu.
  20. Pudete pensà robba in u vostru Waldorf pupa. Pò esse un costume nazionale, è solu un vestitu bonito.