Ecunòmica di i scoli

Hè saputu chì oghje in u mondu ùn ci hè una situazione ecològgica complicata. U calunciu glaciali, l'extinzione di spezie anchi raru, incensu forze foresta, l'uragani è l'inundazioni facenu sonatu l'alarma di i scientifichi ambientali in u mondu. U sviluppu di a civilizazione (urbanizazione, industria floreciente) hà purtatu à una eccucciazione eccessiva di l'ambienti, è a so cundizzioni si deterassi ogni annu. À u listessu tempu, u prublema principali di a sucetà muderna hè l'attitudine di i persone à a natura, a mancanza d'educazione ecunale elementaria trà a pupulazione di u nostru pianeta.

I programmi di furmazione muderni anu da pruvà à aghjunghje, realizanu l'educazione ecologica di i scoli. Tuttavia, i genitori è i educatori anu da sapè chì e cunversazione nantu à l'ecologia avianu da principià assai prima di a scola. L'educazione di a cultura ecologica deve esse presentata da a so zitiddina, perchè chì, cum'è un colghjju, un zitellu hà digià cunnisciutu in questa scusa.

Attività per l'educazione ambientale di i scoli

L'approcciu di l'educazione ambientale di i studenti juniori è anziani hè marcatu diversu. Prima di tuttu, a diferenza compone di i metudi induve u maestru cumunicava infurmazioni à i so studianti. I travagliu nantu à l'educazione ambientale di i ghjovani esercitori avè a realizazione in una forma di jocu. Cumplica i metudi siguenti:

I timeddi di l'età di scola primaria devendenu dosificazione, basatu nantu à i cuncetti basi di a storia naturale. Per esempiu, a primu u zitellu vole à sapè chì a natura ùn hè micca u pruprietariu di e persone, ma di materia viva, è ùn pò micca esse offène. U zitellu avissiru a sapè a diferenza di u bonu è da u malu: l'omi avivanu l'aria, u rombu di l'arbuli è malu, chì chiancera un arbre hè ghjustu, è sceglie una fioritura hè sbagliata. Hè ricumandemu per cunducerà e classi di ghjocu di scopu di maestru di stu materiale. Duranti a so sughjettu in natura, i zitelli ponnu esse studiatu u metudu scientificu basu - l'osservazione. A scola primaria ùn implica micca analisi, ma solu l'accumulazione di una basa di cunniscenza.

I so fruttu pruduce è a cumunicazione cù l'animali in casa è in i scorni viventi. Prima, i zitelli di cumunicari cù l'animali, perchè hè interessante solu; dopu ci hè un momentu chì u zitellu s'adduna chì, a cura di l'essenza vivante, hè bona, piacevule è dirittu, è più tardi venenu a cunniscenza di a nicissità per questa cura.

Quandu i zitelli chì anu ricivutu una educazione ambientale crezanu è diventanu studienti di u culleghju, hè più faciule simplice di travaglià cun elli. Eccitoghji sughjetti, ecologicu entusiasivu, pò esse organizatu in un cercolu ecurmettante, induve circustaranu studii particulari interessanti è ancu esperimenti scientifichi. In più di l'eserzii ticuritichi è pratichi soli, pudete assicurà:

A bisognu di educazione murali è ecològica di i scoli ùn deve esse entrutu micca solu per i maestri di natura. Per incunillate in i zitelli l'amare è u rispettu di a natura, per interessa a generazione di generazione di prublemi ambienti - questu hè unu di i scopi di l'educazione moderna. Ùn solu a scola, ma ancu l'ambienti famigliali aiutanu à u zitellu sanu l'impurtanza di questa mena. E quale si sapi, hè pussibule chì u zitellu sarà un ecologu benemare in u futuru è hà da truvà una solu suluzione à u prublema di salvà a natura da a distruzzione.