Kaitoke Park


Una volta in a capitale di u New Zealand , in a cità di Wellington , ancu cun un praticatu assai busyu, ogni turisticu deve esse ghjustu truvà uni pochi d'ora è vai per un caminu è acquistà cù u Parcu Kaitoka - un locu induve l'elfos vissinu. Legli di fabulosa, natura magnificente è paisaghji stravaganti straordinaria di questu locu ùn abbandunarà micca quellu chì ùn sò indiferente.

Da a storia di u Parque Kaitoke

A storia di u Parque Kaitoke ripigghia in u 19u seculu, ma da l'iniziu finu à u 1976 ùn era micca un locu di reste à i residenti lucali, ma, prima di tuttu, una fonte d'acqua potable per a capitale di Nova Zelanda. A cosa hè chì parechji fiuma grandi passanu à u parcintu, è oghje sò stati permessi per flutteranu nantu à un canoe, natà è ancu fish. À u tempu, u Parque Kaitoke hà cambiatu da u ricunniscenza, acquistendu un status regiunale, è u so vastu territoriu hè diventatu un locu induve i campagnari è i visitatori venenu in ogni ghjornu.

Kaitoke Park oghje

Hè facilitu per accadì à u Parque di Kaitoke, perchè hè solu 45 minuti in caru o in busu da u centru di Wellington , à u Valle d'Akatarawa, Upper Hutt 5372, è per quessa u turista ùn hà mancu bisogna à utilizà viaghjatori, chì aiutanu hà risparmià dinò aduprà l'autobus municipale.

Per i turisti, u Parque Kaitoke hè sopratuttu:

U Parque Kaitoke hè famosu per i so rote, chì sò diffirenzii in a so larga è anu un locu moltu splenditu è ​​à tempu cumplicatu, di ramificazioni è di transitu. I turisti anu da quì pè i picnics è ancu organizate e caravane, chì vulete divertezza a natura lucali sempre.

Per quelli chì ùn sò micca abituati à assicurà sempre, u bastone di u park offre à serviziu cavallu, è sottu i guida d'un attore più in quantu pruvatu com'è un cavalieri.

Se no tutti, ognuna u sicondu turista viaghja à u Parque Kaitoke cù un propiu scopu - per vede è vedi per ellu chì questu hè u locu induve i so carattellati favuriti da a film, filmatu in u trilogu "U Signore di i Rings", esercitanu e so forze. Direttore di u film, Petru Jackson hà chjamatu u locu locu Rivendell - u paese d'elfos, l'abitanti di u mondu di fantasija. Annualmente, i fanali di u generu littirariu vinianu quì da tutti i quartuli di u globu è urganizanu rendimenti dramatichi reale basati nantu à u libru miticu.

In fatti, avendu avè truvatu in questa situazione unica di a vegetazione tropica, a sèntenu i sonu di l'acchianari cantannu quì, i riti murmuriànnu è diventenu a biddizza misteriosa di u boscu locale, per un mumentu pò esse parle chì u conte di fata diventa, è chì cunnosci U paisanu di l'elfs di Rivendell hè alluntanatu di a ficzioni.