Museu Marittimu Wellington


A spiaghja di Wellington City Harbour hè una décorada cù un locu storicu, chì ghjera allughjatu l'abitudini, oghji u Museu Navale di Wellington hà stallatu quì.

Cumu fattu tuttu?

A storia di u Museu hè interessanti è in 1972, quandu fù fundata com'è u Museu Maritimu di Wellington Harbour. In u 1989, u museu fù trasferitu à l'Agljene Cumu solu per a reorganizazione glubale di e so strutture di Wellington.

À u tempu, u tema di u Museu Marittimu di Wellington s'hè allargatu cusì chì hè diventatu un repositore di not only exhibits related to the sea, ma ancu altri di l'altri discendu di a storia è di a pratica soċjali di a capitale di Nova Zelanda . Oghje chì l'exposition museu hè spartutu in dui parti, un di elli è dedicatu à a Storia di u Mari di Wellington, u secunnu hè in a cultura di a cità è di u paese.

Una suluzione interessanti - i salotti temati

Elencu di u museu di a cità di Wellington è u mari si sò spartuti in esi tematichi, decorati in galerie multimedia. Vi parvaraghju infurmazioni nantu à ognuna di elli.

  1. "U colapse di Wahine in u 1968". U salottu narra una tragedia chì hè cascata u ferry Wahine, à l'entrata à u portu di Wellington. I dettagli di u crash sò riflettuti in a filmulazione di u direttore Gaileen Preston, broadcast in the gallery.
  2. "Quelli Fanganui è Tara". Questa stagione hè dedicata à l'aborigini è i primi settlers europei chì vintu vicinu à vultà è si stabiliscenu à u portu di a cità.
  3. "Wellington fa un seculu." Una volta in sta galleria, scumpete à a vita ordinariu di a capitale di Nova Zelanda, chì a ghjente hà vintu centu anni fa. I turisti anu invitatu à sente una storia interessanti di Wellington, chì venenu da un anticu receptore telefunu.
  4. A Guerra Boer. Narra nant'à a Guerra Anglo-Boer di u 1899 à u 1902, una di quali era Nova Zealand.
  5. In u mare ci hà vive. A galeria hè dedicata à a storia marittima di a cità è di paese. I so esce articuli di i marittimi, i so scuperte, a so cuntribuzione à u sviluppu di Wellington.
  6. "Un millà anni fà." In questa sala di l'exposition, i visitori puderanu vede un corta film chì dicenu i leghji Maori nantu à a creazione di locali.

In più di i salotti tematichi in u museu di Wellington è u mari, hè a Sala di u Wellington Harbor Council, restituita sicondu i ricordi di l'abitanti è di l'archiviu. Custruisce l'interni di u XX seculu è a storia di a vita di Wellington è i so abitanti.

Infurmazione utili per i viaghjatori

I porti di u museu sò oghji di 10:00 a 17:00. L'accettazione hè liberu. Per fà cunnosce cù l'esposizione sana, avete bisognu di almenu duie ore.

Cumu ghjunghje à u destinazione?

Per arrivare à l'altru, pudete piglià unu di l'autobus di citadine chì perseguisce e chjassi No 1, 2, 3, 3S, 3W, 4, 5, 6, 7. 8, 9, 10, 11. 12, 13. Ogni annu toccu à u Lambton Quay - ANZ Bank. Dopu u disembartamentu da u trasportu hè necessariu caminariate per 15 - 20 minuti. Per cunfortu è rapidità, pudete piglià un taxi o allughjà un caru. Coordenate di u Museu di Wellington è u mari: 41 ° 17'07 "S è 174 ° 46'41" E.