Sàbbatu prima di a Trinità - chì ùn pò micca esse fattu?

Una festa di grande iglesia hè celebrata da parechje persone, ma micca tutti quelli chì sapemu chì pò, è ùn pò micca esse fattu u sàvjetu davanti à a Trinita. Se vulete osservà tutte e costumi è reguli riguardanti cù questu ghjornu, duvete bisognu di acquistà cù e tradizione chì i nostri babbi cumpitevanu di seculi.

Signs è i costi di u Sàbatu davanti à a Trinita

Prima, vegemu ciò chì pò esse fatta nantu à questu ghjornu, secondu i reguli di l'igiene. Prima, avete bisognu à visità u serviziu, è mette i candele per u restu. Siconda, i nostri antenati si sò andatu à u cimiteru di quellu ghjornu, induve ne stavanu purificati i fossa è i mancavanu fiori. È, finarmenti, ùn hè micca pruibitu di organizzà una festa funeraria rituali in u Santu di a Trinita parenti dissiccata.

Se ùn avete micca u tempu d'andà à a Ghjèsgia è à fà stà à serviziu, pudete pricà per andà in casa vostra. I curiecrigneri abbannunanu assai per fà questu, una cumemurazioni ùn serà micca un peccatu o una violazione di e regule.

Avà parlate micca di ciò chì hè pruibitu di fà in questu ghjornu, perchè ùn tutti ùn sanu micca si hè pussibule, per esempiu, per esce da u sàbbatu prima di a Trinita. Cusì, i reguli di a chjesa dicenu chì i lettres ùn interferiscenu micca a visita di u tempiu è u serviziu, da pudè fà. Questu hè, a risposta à a question, puderaghju lavà in u sabatu prima di a Trinita , o lavate quellu ghjornu, a finestra serà positiva. Ma ciò chì veru ùn deve fà micca esse una nota in a ghjesgia nantu à a cummemorazione di quelli chì anu pigliatu personalmente a so vita, questu hè un grande peccatu. Tali omi morti ùn anu micca eseguitu u funerale è ùn sò micca cunfirmati in i tempii, è quelli chì creanu chì u sughjettu parenti di a Trinita hè una eccezzioni a questa regula sò sbagini.

Proposti sughjimi nantu à questu ghjornu ùn esiste micca, perchè puderebbenu assicurà in l'affari costume per voi, ùn vi scurdate di visità a chjesa è u cimiteru, duvere duverete ricordu di i famusi difetti.