Sandali Rumani

Unu di i tipi più antichi di scarpi , sandali romane, ùn perde micca a so popularità à questu ghjornu. E se, in a Roma antica, i so culori eranu un duet biancu è biancu, ora a moda dita e regule diverse, ricustendu è aghjurnà stu mudellu cù culori novi è novi, decorazioni è altre cosa.

Una varietà di sandali romane di a donna

  1. ALDO . Per parechji, ùn hè micca solu una marca, ma un modu di stiluttu, bè chì aiuta per esse l'individualità. Cusì, pudete cumprà cusì sandali fatti di materiali naturali. Questu suggerisce chì quelli sapori serve per più di una stagione. Inoltre, i "gladiatori" sò fatti in un scopu di culore chì combina in armunia cù qualsiasi modellu di vestitu.
  2. Glamorous . Incarnazione di vendita è muderni muderni muderni attraversati in a nova coleczione di a famosa marca britannica. Malgradu i chjusi sòlidi, i sandali romani altas e bianchi sò perfeziunatu cumminati cù vestiti femini fattu di materiali light.
  3. Fiumu Isula . Calzature chì anu visitatu i più modelli di moda ci sò dispunibule per ogni fashionista. Quale hè chì dice chì "gladiatori" anu avutu ricchezzate e foglie è fate in culori pastel? Quandu vulete dimustrà un caraghju rebellious, pudete assicurà salvà in sandali massivi, decoratu cù rivelle.

Cù que ponu sandali romane?

Questi piani, cum'è mai avutu, aiuta à creà una imàccia di una ghjuvresse Amazonia, una ragazza guirreri. Eppuru in moda, i sandali cù un bootleg in l'stil romain viaghjavanu cù vestiti in u stile anticu è e tunici di lumicà creati da a chiffon, si vede bè cù jeans, shorts e faldes. Hè impurtante ancu di nutà chì sò ideali per l'amatori di bocconi, motivi etnique è elementi hippy in l'imagine.

Hè mpurtanti ricurdà chì hè megliu micca di portà mudaghji muderni cù a robba in un modu di cummerciale. Per fate cusì ligatu, i piuazzu ùn vi pare micca impurtati.