Eserciti per u intestinu

Hè difficiuli di scuntate una persona chì ùn hà mai avutu malatia adatta cù u travagliu di u vinu digestivu. U prublema più cumuni hè u stimpettu, chì si manifesta da inchieru, pesadie è dolore. Per migliurà a vostra cundizione è falesa di u prublema, puderete rializà eserciti per peristalsi intestinali. L'exercitamentu fisicu aiuta à aumentà a contruzione di u corpu, fate perdiri di l'stress è di l'incomforta. I boni risultati sò dati da parechji tipi di gimnastica, di cardio-carica è ancu di i ghjoculi per u mobili.

Eserciti per u travagliu di l'intestini cun stinimentu

Prima nantu à certi reguli chì sò impurtanti per cunzidira à l'effettu di a furmazione:

  1. Hè necessariu per esse ingaghjati ogni ghjornu, finu à chì u travagliu di u intestinu hè normalizatu. Dopu questu, hè pussibule attrugliaru trè volte à settimana per a prevenzione.
  2. A durazione di a furmazione ùn deve esse menu di 20 minuti. Hè ricumandatu per praticà à u stessu tempu è hè megliu à fà quì in a matina dopu à despertarà.
  3. Per piglià u risultatu, hè abbastanza cumprummintava in u cumplessu 3-4 attivitati per valdi l'intestinu. Periòdicamente, anu da esse mudificate à opzioni più complexi.
  4. Ogni muvimentu devi esse ripetuta 15-20 volta.

Hè nutate chì i esercizii per l'intestione mandibule, da carichi è di i musculi, chì vi permette di disperse di un pocu centimetri extra è di travaglià i musculi di a stampa.

E exerculose effettuali per u festu:

  1. I buini boni risultati sò datu da u "vacuum" exercitu . Fate nantu à dirittamenti, impone i vostri poni nantu à a larghezza di i vostri spalle, è guardate i vostri mani in i vostri ciri. Inhaling, sali distrugge u so abdomen, è da, in l'exhalazione, pull it as much as possible. Mantevenu parechji sicondi è pruvate una volta.
  2. Un esercitiu simplici, ma efficaisu per u muvimentu di l'intestione hè una "bicyclette". Posa à u to dorsu, rinfrisa u so pericherie per esse ghjoculi perpendiculare à u pianu, è poi allistà à a ghjente di corpu. Mittitivi e mani darrere di a testa, è fate i vostri minzate à u cantu. Trascorra torce lateral, pulling the elbow à u ghjornu ottatu.
  3. Seite da a voglia è dà u so vaso inferitu, è a seconda face à u pianu davanti à voi. Scacciate cun leggeru. Ripetizione per i dui costi.
  4. Posa à u pianu è stendi e vostre peddi davanti di voi. Pudere di fronte, pruvate per tuccà i petti cù i vostri mani. Fate tuttu lentamente, senza movimenti brutta.
  5. Arrassate nantu à i vostri pedi à u focu. Carri i piani, righene u to armu, è piglialli à u muvimentu.