Romeu Beckham hà prova u talentu nantu à a ghjustizia di tennis di u tennis Aspall Tennis Classico

Quelli di i zitelli di a famosa Victoria Britannica è David Beckham pò parlà per un bellu pezzu, perchè sò tutti i gattivi è persone addicti. A più reculsa, a scrittura hà scrittu chì Brooklyn, u figliolu maiore di Beckham, decisione da piglià e ritratti, è ancu publicatu u primu libru-photo album. Inoltre, in u so pubblicu, i ghjurnalisti anu cuntatu u talentu di u terzu figliolu di David è Victoria - Cruz, chì hè assai bellu à a musica è di cantu, ma about Romeo, u sicellu figghiu di celebriti, praticamenti nunda ùn hè cunnisciutu. È cusì, per tutti i fannii di un adulescente di 14 anni d'età, i media pubblicavanu una nutizia interessanti - un ghjovanu hè allusingà assai spiranza in tennis.

Romeo Beckham

John Johnson hà fattu piacè di u ghjocu Romeu

L'ultimu ghjornu di ghjugnu, l'Aspall Tennis Classic hè stata in Londra. Questu nantu à i questi d'onore un puderia vede David è Romeo Beckham. Prima celebriti fighjà vechju u ghjocu da a VIP-rostrum, è dopu à u ghjocu era più, a rachetta in e mani faciu Romeo. Guy de 14 anni hà participatu à u ghjocu cù i vincitori di u tournage, chì causò un piacè senza prevalenza nò solu da i fanni, ma ancu trà i prufessi di stu sport.

Romeo hà sappiutu cù i vinte di u torneo

Dopu chì i competizioni sò stati, u famosu attista di tenista John Johnson hà decisu di cumentà ciò ch'edda passava à i ghjurnalisti. Eccu i parolle Ghjuvanni hà dettu:

"Vogliu parrari à i genitori di Romeu. Pensu micca chì ùn sospettate micca chì un tenista talentu crecianu in a so famiglia. Perchè u so jocu, aghju curatu bè bellu curamentu è ponu cunfidenza dì chì raramente un attore pò presumirate di una furmazione edificiale è forza in e so mani. Inoltre, accabbau chì Romeo hè assai agile, energeticu è veloce. Sti qualità anu bisognu à prisentà à u tennis. Se pò parlarle à i paisani di u zitellu, ne vogliu cunvinta chì avemu da pudè discutiri di metudi di migliurà è rinfurzà i so cumpetenze. Sò sicuru chì Romeu hà da fà una veru stile grandi di tennis ".

Dopu à a dichjarazione di Johnson hà fattu a pressa, l'intiressi di David à u tennis hè statu decisu da David Beckham, dicendu:

"Romeo ùn hà micca pussutu decisione per un pezzu di tempu per dumandassi à sport o per una carriera di mudellu, ma avà diventenu chjaru chì ellu hà sceltu un grandi tennis. Romeu si va à furmazione 4-5 volte à settimana è sò di sunnariottu circa grandi vittori. Ci sò cuntentu ch'ella li piaci stu sport, cum'è ancu per u fattu chì, in l'opinione di i prufissiunali, dà grandi hope à u tennis.
Romeo vole to play tennis
Leghje ancu

Romeo ùn hè micca a prima volta "illuminatu" in tennis

Tournament Aspall Tennis Classique in a vita sportiva di Romeo ùn hè micca u primu chì puderia più ostinendu esse Beckham. L'annata passava ancu cù Andy Murray, u campionu uccidintali è a seconda rachet di u mondu. Stu successu succorsu in a vigilia di l'apertura di u torneo di tennis AEGON. A strada, ancu à quellu ghjornu, Romeo era bellu paratu da i prufessi di stu sport.

Andy Murray è Romeo Beckham