Helen Mirren m'hà dettu chì i donne russi dicenu à a parturione

71 anni di l'anziani britannica Helen Mirren, chì parechji cunnuscenza di a pelicula "Queen" è a serie "U suspettatu principalu", l'altru ghjornu visitate l'attellu di u famoso ospiti Ellen DeGeneres. In a cumpetizione di a matina, Helen ùn solu ùn parlava micca nantu à ella stessu è u novu ritimu "Ghost Beauty", ma ancu hà ancu ghjucatu un jocu assai divertitiu.

A diversione di Head's Up hè u mumentu più brillanti di u spettaculu

Dopu chì Helen Mirren hà parlatu un pocu di travaglià cù Will Smith, DeGeneres hà decisu d'offre u ghjocu à i britannichi. In questu, Mirren era supposed to parody different people in different languages. In u ghjocu di u Capu Up, ci era una parodie di a Regina di u Regnu Unitu, è una cunniscenza di flair in French, ma a maiò parte di tuttu fù stata fatta da una parodie di e donne russa durante u partitu. Videndu à a cumpreta di tavuletta, Helen cuminciò à palesa u prucessu di u nascita di un zitellu è per qualchì motta dichjara:

"No, ùn hè micca. Grazie ".

Mentre chì assai ditaglii russi parranu di ciò chì significa, l'audienza in l'studiu Ellen DeGeneres anu cuntentu. Dopu à a realizazione scelta in u salone, u studiu pigliò in risati è applausi.

Leghje ancu

E ora un pocu di pirsunali

Dopu à u ghjocu era allora, Mirren hà parlatu annantu à u so maritu, u direttore Taylor Hackford, per quale s'hè maritatu in u 1984. Hè ciò chì l'attrìglia hà dettu di a moglia:

"Sugnu cuntentu assai chì a lotta anni fa, a destinazione purtatu cun Taylor. Hè una persona maravigliosa. Hè veru, ùn era micca amatu in prima vista. Sò assai puntuale è aghju vulemu aspittà. È era tardu per a prima reunione per 20 minuti ... Quale pò piace stu? Ma pudemu pirdò per questu attu ...

Dopu avè cuntatu storii nantu à a so vita persunale, Ellen m'hà dettu ch'ella avia prestu da travaglià nantu à u pittura "Fast and Furious 8". A verità hè di discrive a trama di a film è quale rolu chì l'attrice tocca à questu, ùn hè micca.