Marion Cotillard sorpria à l'audienza cù imaghjini imprevisi in a tapitula grassa in Cannes

Avà, Marion Cotillard, di 42 anni di età, hè in u Festival di Cannes. A stilla di filmi vende l'estremo di e tappe cun una constanza envigliate è l'ayer ùn hè micca una scepzioni. Allora, Marion puderia diventà subitu in dui avvenimenti. U primu hè statu dedicatu à a pruotazione di a film "3 personnes", è a seconda - à l'premiere di a cinta "Le Grand Bain".

Marion Cotillard hà viatu in u Festival di Film di Cannes

Cotillard ùn si pudia resistenti è quasi cadutu o piattu

Tali avvenimenti, cum'è u Festival di Film di Cannes, dumandinu l'astresignori di u cinema per esse centu cum'è possu. Hè per quessa tutti l'imaginesu sò pensati à u minimu dettu, ma ci sò sempre vargogues. Unu de elle era cun Marion Marion di 42 anni, quandu pareva nantu à a catifa rossa di l'premiere di u pittura "Tre Fatti".

Marion Cotillard

In questu avvenimentu, Cotillard hà passatu i repertorii passati in tiapi bianchi bianchi da a marca Armani Prive. U pruduttu avia un stile elegante: un corpu straplessomajjate perfezonnelu cù a cammisa longa cun u spalla sottumessu è l'hà scurciatu cù una cintura disprezzata è frecce. U marcatu di l'indimuniatu era una cinta larga di satin, chì ghjera ghjucatu ind'è un arcu. A questa generale, l'attrista si vestiti eleganti d'ornamenti d'oru biancu è diamanti, è sfumaturi beige cun un puntu nìuru à u nivellu neru. In quantu à u pittore, nantu à a testa di Marion, pudete vede un stile ornate in a forma di duie "cockleshells". Si avemu parlatu di u maquillaje, allura u maquillaje hè stata fatta in u stilu di Smokey-Ice, favorezzione sottucartificà l'ochji grossi.

Malgradu u fattu chì l'imaghjera hè stata raffinata è, parissimu piacevule, perchè l'altri si prisentanu nantu à a catifa russa in vestiti cù grandi faldidi, chì pudete cunfunditi, Marion ùn pò stà nantu à i so pedi. A quarchi puntu, l'attrìtace stumbledu è quasi cadìu pi la pista, anche si sappiutu di piglià u so equilibriu in u tempu è quì era sempre in i so pedi. Tuttavia, sta "rocking" ùn passà micca innitratu. Cotillard perde una di i so clips tridimensionali, di quale ella hà pigliatu da u pianu.

Leghje ancu

Marion in premiere di "Le Grand Bain"

A secunna successione di Cotillard hà fattu prima di a premiere screening di u pittura "Le Grand Bain". Questu tempu a donna hà vistu diferenziu, scegliendu per posa nantu à a catara russa un vestitu d'argentu interessanti da a cullizzioni exclusiva CHANEL COUTURE. U pruduttu anu un corpu strapless chì hè statu dicurutu cù riffelli pleated. Cunduci una faldella larga longa, chì hè statu ancu equipata di frills in l'area di caduta. À questu, solu cù Cotillard hà sceltu sandali di tufu brillanti, hà fattu un make-up cù l'ombri marroni, è i capelli senza despreziazione. Comu digià, probabbilmente, assai adaglievanu, questa ora ùn hè micca spiciale à spessu incù l'attrice. Cammìa camminava lenta annantu à i reporters, cuntinuannu a firmà à ritratti.

Marion in premiere di "Le Grand Bain"