Poverie verbal

E persone si cumunicanu cù l'altru in modu verbal è non verbal, ma hè a cumunicazione verbia chì serve com'è modu principali di cumunicazione. A cumunicazione di parlà si riferisce à a cumunicazione verbia; lingua sonata chì combina a parolla, intonazione, tonu di voce, etc. Cù l'aiutu di parlà, passanu l'infurmazioni unu à l'altru, scambià opinioni, è cusì. Tuttavia, ùn hè micca sempri pussibule "cunvertisce" à l'interlocutore u so pensamentu è, in regula, hè cunnessu cù a pobreza verbal.

Chì significarà a pitanga verbal?

A cumunicazione verbalica hè di grande impurtanza in a vita di una persona, perchè l'abilità di esse esprimitu i vostri pensiunzii in un linguaggiu cumu e curretta pò a depende di a vostra carrera futura, posizione in a società, etc. A "flexibilità" di parlà per tutte e persone hè diversu, ma una persona chì sapi spiegà a so parolla bella, intelligenza è cumunicazione chjattiva, serà sempre rispettatu è riescita.

Eppuru, se ùn pudete spiegà ciò chì vulete, ùn pò micca purtate a vostra infurmazione à l'interlocutore, se u vostru vocabuli hè scarsu, invece chì e persone chì intornu ùn anu micca scontru. Hè "miserabbilia" in a cumunicazione, incapacità di sprimassi è di spressione di penserà sò chjamati pitasa verbal. Ùn fate a materia chì pruvate d'esse spiegà, ùn si sìanu micca intesu, a to furia verbalete ùn permettenu micca di fà questu, chì significa chì vi sèntenu solu, micca capitu da qualcunu, per quessi i cumplicati è a insecurity, è u sicretu.

Chì ci hè a causa di a puvirtà verbalia?

A causa di u prublemu cù a cumunicazione di parlà pò esse:

  1. Traumu psicologicu infligatu in a zitella . Un traumu pò esse uttene per u fattu chì u zitellu ùn era micca permessu di parlà, anu interrompe constantemente i so stori, etc., ma in u tempu, u desideriu, è per a sia a capacità di spressa pensamentu è di ragiuni sparisce in tuttu.
  2. Low selfestimu . A causa di l'insicurity, una persona hè teme di stallà a so propria opinione, pensendu chì tutti i so stiariu sò solu interessanti à l'altri, è u timore di vede stupidu "fai" silent, beni, a mancanza di pratica di parlà porta à prublemi cù a cumunicazione.
  3. Analfabettu Banal . L'Eloquence ùn hè micca natu cun una persona per parlà cunzientemente, per avè un grande vocabulariu, per maestru di u discursu bellu, un omu deve bisognu di sviluppà. Lighjuri i libri, cumunicà cù i persone intelligente, vighjà un filmu boni, etc. Tuttu questu aiuta per aghjustà l'orizzonte è, sicuru, migliurà a lingua parlata .