U cane più bellu in u mondu

Hè pruvatu chì ani animali sarcina sò capaci di distingue più di 250 gestiti è ancu dopu l'entrenamentu facenu calculi matematichi semplici. Di sicuru, l'intelligenza di i raprisentisti di e diverse razzii diffirenti, ma assai depende di l'educazione. Anchi un mongrel à un bonu pruprietariu vi pare cusì intelligente di un cane di pura bianca cun una bradana o un borrache. Intantu pruvà à sapè chì razza di i cani hè u più intelligente, sviluppu più discussione nantu stu tema più interessante.

10 razzi più intelligenti di i cani

  1. Border Collie.
  2. Questi ghjoculi è animatori viveri anu pastatu ovini, cusì ci tocca u paddock regulatu è u spaziu. Amparate à a vulgarità, com'è i cumandamenti standard, è i trucchi divertimenti più cumplicati. Cum'è guardianu, un collie cunfini hè megliu micca di utilizà, ma i pastori sò immilluti.

  3. Pasturi italiani.
  4. A qualità di i cane più intrisa ùn pò micca fà senza stu razza di serviziu. Questi animali mostranu a so intelligenza in l'opara di un guvernatore, un vitturinu, una guida. Ùn hè bisognu à nimu chì i pastori tedesciiani sò such frequenti heroi di u filmu nantu à i rolli principali, induve hè impossibili retirar è senza intesa d'alta.

  5. Poodles.
  6. Ancu parechji si cunzidenu chenchie com'è cani decoratori, ponu esse realizatu una varietà di funziunati. In u passatu, in u passatu sò solu à caccia, duv'è devi avè bisognu à u ghjocu di u fiumu, è i nostri erimi fighjenu à esse bundeddi rinfrescanti. Nota ancu chì in i circus poodles realizanu constantemente, ma quì i prugetti ùn mancanu micca cù i trucchi.

  7. Dobermans.
  8. Stu candidatu nantu à a lista, chì ghjè u cane più intelligente in u mondu, era ancu micca in vain. Cù una bona furmazione, u Dobermannu ponu esse realizatu i miraculi di furmazione. Ma ricurdativi chì cù a mala assistenza, a so spiciale straordinariu hè capaci di pressu u cane nantu à diversi trucelli, chì viaghjà assai sfruttà i patroni.

  9. Golden Retriever.
  10. A so intelligenza excellent hè manifestata in operazioni di salvata, in u travagliu di una guida, infermiera. A aggressione per elli hè una grande rarescita, perchè i retrievers pò esse cumpagnie ancu à i zitelli difficili.

  11. Labrador Retriever.
  12. À i so fratelli "d'oru" i sti cani, se sianu inferioresi in l'intelligettu, sò insignificanti. Per elli, a felicità hè a cumpagnia di i patroni è i ghjoculi cunduciti in natura, è a solitude di i labradaturi hè malevolamente tolerata. Cù i zitelli è l'altri reiatori di a casa, i nostri erimi vanu in culu perfetta.

  13. Sheltie.
  14. Sheltie hè facilitu di cunfundassi cù un collieru, ma questu candidatu in qualità, chì ghjovanu hè u più intelligente, hè una razza distinta. Hannu un crescente cummerciu (33-39,5 cm) e quarchi diffirenza in a struttura di a testa. Inoltre, i caseifici diffirenni in un altru temperament, stàvanu à esse à vista, vitture è fà vita divertente.

  15. Rottweiler.
  16. Stu cani hè putente, forte, ma in boni mani cuntrullati. Aggressioni, pò esse riflettendu à altri membri di a so famiglia, chì deve esse attente à a strada. Ma u travagliu di u polici Rottweilers sò furmatu rapidamenti è serve in questu materia perfetta.

  17. Papillon.
  18. I fratelli bè cù l'ochji di a farfalla sò simplicemente tocati da a so bella apparizione. Per sapè chì amò à avè cani da sta razza, perchè ùn sò micca solu cute, ma ancu grandi prudenti, cù quale ci hè qualchì problema. U papilloni pò esse micca solu e belli energetiki, ma ancu animali pridentivi, u mo mentu sviluppatu permette di ottene miliceri in furmazione.

  19. Pastori australiani.
  20. Un altru rappresentante di i pastori in a nostra classificazione. Questa pruvà chì u cane più intelligente in u mondu hà guasgiu chì hà ancestrali chì guardianu i mannari in muntagna o valli. Pò esse vistu chì questu travagliu favurisce a compra di l'intelligenza bona è i sapienti prufessiunale. U cane pastore australianu proventa dinò da u wit, ricorda lecite rapidamente, capisce u maestru istantaneamente è esce cumanda sempre cun precisa.