Exercise cù i piani

Piani di u pianu hè una malatìa di u sistema musculoskeletore, chì hè carattarizatu da un scarcamentu di i archi di u pede è una diminuzione in i so proprietà damping. In u risultatu, a carica annantu à a spine è membri inferjuri aumenta, chì provoca a deteriorazione di a postura , ci hè una fatigue rapida, osteocondrose, scoliosis, arthrose è varicesi.

In contru à a credenza populari, i piani di u pianu à u 90% hè una malatia accaduta, chì ùn anu trasmessa genetica. Avemu caputu, da quale hè questa malatia, è ancu ciò chì eseriti sò esse realizati à una platypodia.

Cause

L'impronta caracteristica di u pede nantu à a sabbia hè l'arcu internu è u trasversu, nunda di più. Nurmalmenti, sti banni sughjurnà à u pede, ma cù a distribuzione di pisu fugliale hè violata. U cumplessu di esercizii cù i piani ponti sò stati avè rinfurzà i ligamenti di u pede è a distribuzione curretta di a gravità di u corpu à a linea interna è transversa.

A causa di a malatìa pò esse disturbazione intrauterina di u pede, a debule geneticu di ligamenti, i musculi, a frattura di u pede, a cattività eccessiva o inattività, incantati i calzoni è anziane. Piani cale pò esse à ogni età, chì significa chì l'eserzioni contru i pedi ferries sò universali per qualsiasi categurìa di età.

Trattamentu

Di sicuru, l'esperanza principale in u trattamentu di i piani ponenu sò nantu à l'eserzioni di terapia di l'esercitivu. In ogni casu, anu ancu aduprà un sapori o soleti especiales, masajes, fisioterapia. Ricuperazione sana hè pussibile solu in a zitella.

Eserciti

  1. Flexione di dite - si stallà nantu à u pavone, e pierri sò stesi in paralelamente, chì daveremu u nostri ditte per noi è di noi.
  2. Fasciante u pede - tira cù i calzini da sè stessu è di voi stessu. Avemu rializate trè avvicinamenti 8 voti.
  3. Facemu un rocci circulu di u pede.
  4. IP - sìammu nantu à una sedia, daveru è afficciate i nostri deboli.
  5. IP - u listessu, torna i nostri deboli. Quattru approcqui 8 voti.
  6. Aumintate i pedi à i codini, i bassa cù u pianu.
  7. Pusemu i nostri petti "pattini", da questa pusizioni, cullà nantu à i calzini è i bassu i nostri petti à u pavimentu.
  8. I pichjenu i pezzi trà i ghjinochje, i peri "clubfoot". Fighjemu i nostri debbiti è torna à a FE.
  9. Stoppi nzèmmula, a distanza trà i ghjorni hè 1 cam. Oghje i nostri petti nantu à i tacchi, chì cuddisce a punta di u pede di un pede, cù a punta di l'altru. I peri altri ghjente.
  10. Curni sò stesi, femu movimenti circulanti in pede.
  11. L'IP hè a listessa. A superficia interna di u pede hè righjuntu à u puntu massimu permissibule di a superficia interna di a coscia. Cambiammu patroni alternativamenti.
  12. Pigliemu dui medii litri d'acqua, i putemu in i nostri ghjinochje per culpisce. Arrassamu a ddi pedi di i pedi.
  13. Fate u stessu exercitu per trattà a pezza, sguassate i mediini in alterazione.
  14. IP - standing, mani longu à u troncu, i petti nantu à a larghezza di i spalle. Facennu "scratchesi": atturcendu i vostri puntelli, avanti.
  15. Bottiglie cù l'acqua in e so mani, atticammu nantu à i pallonni è cariu à u pede.
  16. Fate a transizione da i tacchi a calzini.