Ginnastica per a bassa vultata

Ieri à a spine sò assai perikulati è spessu causati di gravas seria. Per quessa, ogni persona hà bisognu di vedende i so ritorni, è sopratuttu dopu à a cintina, perchè ùn sia micca tutta a spina tutali, ma ancu tutti l'organi internu. Gimnastica per a cintura - a ricunniscenza di parechji medichi. Hè stu tema chì dedicerà u nostru articulu per. Aghju pruponu attentu à l'eserciti chì sò cunsigliati per questu problema. A gimnastica terapeutica per a cintura hè designatu per qualsiasi età, perchè pò esse realizatu da i zitelli è di l'adulti.

Ginnastica per u spinu

  1. Pigliate una pusizione horizontale in u pianoforte, pìgliale volte ghjustu e so pedi, è stende i vostri braccia à u corpu. À 3 sicondi avete bisogna à pressu à u liceu à u pianu, è poi rilassate. Repetite stu muscillamentu almenu 10 volte. Quandu hè facilitu per voi per fate quì, pudete complicate a vostra bena. Per questu ci hè bisognu di stretchiri li gammi.
  2. Sì senza cambià a pusizione, aghjau i vostri ghjinochjati è fate a manu. Serà ideale sì si puderà riesce i ghjinochji à u vostru pettu. A vostra tarea hè di mantene a linu pressu contr'à u pianu. Stay in this position for 3 seconds and then lower your legs. Fate circa 12 rettiche.
  3. Ora s'assetta è impastu nantu à e to mani, tira i perte. Tilt your head in tale manera chì u to mugatu hè pressatu contr'à u vostru pettu. Avete bisogna à a vostra volta per chì a to spinu hè culurata. Avà bassa lentamente à u pianu per 3 sicondi è rilassate. Repetite stu saggiu 12 volte.

Sè tu sentite u dolore in u spinu inferiu, a gimnastica terapeutica aiutanu à facilitate a cundizione, è poi sguassate di tuttu.

Gimnastica per a bassa vultata cù osteocondrosi

Un problema potente ùn sia risultatu micca solu in e persone età, ma ancu in i giovani. A funzione principali hè di rinfurzà i musculari per esaltà a carica da a spina. Pò propositu à visualmente esaminà quella chì a gimnastica ghjornu per a cintura pare avellu.

Gimnastica per u spinu di Bubnovsky

  1. Postu in u pavimentu è accetta a pusizione - enfasi di i ghjinochji è i palme. A vostra còmpiu di l'exhalazione hè quantunque possibili à daverà u vostru back-up, è di l'inspirazione. Pruvà tuttu. Repetite l'eseriu ùn più di 20 volte.
  2. Questu in u stessu postu, avete bisognu à pusà nantu à a perna sia, è tirau a volta da fà (mezzu spice). Eppo si avvicinanu è tiranta u vostru armata di u lugna. A vostra tarea hè di avanzà, cambià a pusizione di e mani è pedi (left / right, right / left). Ùn più di 20 repertorii.
  3. Pigliate a pusizione - ghjornu nantu à a spalle, fendite i vostri zicchini, stende i vostri braccia da a spalle. Avete bisogna à rinvià a pelvis da u pianu è maximmente, ma suave, daveru nantu à l'ispirazioni per descender. Fà stu sercitu à circa 20 volte.

Ginnastica di a bassa vultata cù una fossa

Avete da ricurdà chì l' hernia hè una cunsiquenza di longu disordini in a spina. Avete bisognu di sviluppà esercizii chì vi farà bè per voi, è ùn ne ùn causanu micca sensibilamenti dulurusi. Ricurdativi chì a ginnastica per a cintura cù una fèrtica ùn deveria micca cumpetenzia di esercizii in u quale hè necessariu torci u zuccadoru o saltà.