Reykjavík - attrazioni

A capitale di u paisanu stupidu di l' Islanda hè culpita à i turisti è cù i so turisori è i paisaghji. Pudete cumpurisce a cuscenza di i viaghjatori senza novu. Not for nothing Reykjavik literally means one smoking bay. A cità hè a capitale più nordica in u mondu. I turisti anu like Iceland, Reykjavík, chì sò stati creati sottu a influenza di a natura o famusi persone.

A voir à Reykjavik?

In Reykjavík hè una grande varietà di attrazioni naturali, architetturale è culturali. U più famoso sò i seguenti.

Attribute architettonici è culturali:
  1. Dopu avè registratu à l'albergo, i turisti anu circatu di vede unu di i monumenti più noti. U "Imagina a terra" hè statu creatu da Yoko Ono, a veduvi di u legendariu John Lennon. Hè un disignu da quale, in certi ghjorni, i raghji putenti di lume sò diretti à u celu. Cusì, creanu una torre efemera. Luce venenu da sei lanterni chì travagliendu in energia geotermali. A durata di ogni rayu hè 4 km. Di brillanti ùn ponu micca truvà rivali in tutta l'Islanda. In ghjiru à u perimetru di u munumentu hè inscribed the inscription: "Imagine u mondu" in 24 lingui. Pudete vede stu miraculu visitendu a cità da u 9 di uttrovi à u 8 di dicembre, da u 21 à u 28 di dicembre, in vigore d'annu, u 18 di frivaru, da u 21 à u 28 di marzu. I furnali fà turnu dopu à una ora dopu à u tramontu è travagliu finu à a mezzanotti. Solu à a vigiglia di l'annu, l'anniversarii di John Lennon è i lanterni di Yoko Ono sò incidi in tutta a notte. U munumentu si trova annantu à l'isula di Videi, à quali i battelli aiutanu. Per cresce u strettu di 400 metri, parechji minuti bastassi. Ferries surtendu da u mora Viðey Ferry Terminal (Skarfabakki) 3 volte à ghjornu. 9 di uttùviru, u anniversariu di John Lennon ferry trip gratuitu.
  2. Concert Hall è u centru di cunferente di l' arpa . Adupitu da u salottu di cuncerta sùbitu si distenu una cità di a cità. In 2013 hè stata premiatu un premiu architettuu prestigiuu. Un edifiziu astutu s'assumiglia à una spidizioni, o nantu à una petra preziosa. A so faccata hè custituita una multitùdine di culori di cristalli chì si spingenu in u sole. Harpa ùn hè micca sola una incarnazione stuposa di u pensamentu architecturale in a realtà, ma ancu un simbulu d'esperanza per i Islandesi. Infatti, u principiu di a so cumunione accunsente cù a crisa ecunomica di u 2008. Paria chì parechji dicennii passàvanu prima chì u prugettu era cumpletu. Ma a intervenzione statali hà permessu à fà u travagliu à cumpiimentu. Chì ci hà datu a forza di l'abitanti di u paese per soprassi di difficultà. Oghje u salottu di cuncerta di l'arpitu hè u sictu u più altu altu in Iceland. Oghje numerosi cunferenzi internaziunali, exhibimenti, gruppi di famosa musicali. Una cafe cozy, chì cocava platti eccilleriali, hè visitatu da migliori di turisti. U locu di u palazzu hè Austurbakki 2, 101. Pudete ricevutu quì nantu à u pede da u portu, o in autobus à a valuta Reward.
  3. U Centre Cultural Perlan . Reykjavik pò dà probabilitate à extravaganza in altre città. Ùn solu era Bjork, u cantante cun una voce brillanti è idee insegnante, nascita, ma a cità à a caldera era ancu diventata in un centru culturale. Above l'edifiziu, quandu accumava l'energia di i surgenti termali, era custruitu una cupola di vetru. U primu chjaru hè risirvatu per un giardinu di invernale, di galerie, staghjunati cuncerti. I turisti ponnu disfate di i rendimenti di gruppi, visitare fieri, rendimenti. È ancu per admirazione u geyser chjappà da u pianu. Hè stata apposta à u salottu. U quartu pianu hè occupatu da una torre d'observazione cù periscopi, è a quinta hè attribuita à un restaurant girò. Dui uri - u tempu di u centru di turnoveru di l'istituzione, abbastanza da l'lunch è à u listessu tempu amà i punti di vista di a capitale. Ci hè una sala di concerti in u culore di Oskylid. Cumu l'edificu ùn hè micca in u centru per megliurà incù u busu finu à l'altru di Perlan Bus Stop.
  4. Landakotskirkya . In più di i paisaghji naturali, quandu visitanu Reykjavik puderete vede a catedrale cattidrali di u Cristu u Tempiu o Landakotskirkja. Un majore edifiziu majestuicu si attruisce immediatamente l'attenzione. L'stile neoghetique di custruzione ponu accade a l'antichità di a struttura. Dunque, ùn pò micca esse cimesu immediatamente chì a catedrale era custruita in u sicondu quartu di u seculu XX. Quandu inspecciona u coppiu ùn si devenu esse attenti à a cima di u turratu, ma dinò à a razza, chì sò stati fora di u pianu. A catedrale hè in a parti occidentali di a cità. L'indirizzu sanu hè Old West Side, 101.
  5. Reykjavik City Hall . A sustegnu à e discussioni tempestate o à u minimu compite a ragione di l'indignazione di i residenti lucali, avete visitatu l'aristucratge di Reykjavik. Situatu nantu à a riva di u pintorevidu Lake Tierra, aghjunte immediatamente u to ochju. In indignazione di i so ghjunti di a cità hà resutu l'estilu è u materiale da quale u custruiu hè edificatu. Doppiu e caseroni acchjusi di colpu, ci era una custruzzione di cugliuniiu è vetru. Se l'abitanti si sorprendenu da l'uriginale di i cuntadini, da poi per i turisti, u bastimentu hè attraente per parechje motivi. Prima, wi-fi gratis. Siconda, u cafe Radhuskaffi, induve pudete divertevi una tazza di cafè aromaticu è ammirazione di i vista di u lavu. Tercero, un mappa interattiva di 3D di Islanda, nantu à quale tutti i vulcani è i geysers di u paese sò marcati. A visita in l'aglesi, vale a piglià una photo cù u monicu à u burucanu Unknown. Hè situatu ghjocu nantu à u bastimentu è personificà un omu chì hè stata presioni nantu à una munzeddu di papers è preoccupies in forma di una rocca.
  6. Hadlgrimskirka . Comu a Cattidrali Cattòlica, a Chiesa Luterana Hadlgrimskirka ùn si pò accade in u framework chiccu. Hè simili à i paisaghji per a film nantu à i spazii spazii. Creatu da l'architettu brillanti Goodyoung Samuelson in u 1986, hè a chjesa più grande di u paese. Malgradu u fattu chì l'església pare a una sputnika pronta per a scupperà, i servizii di a ghjuventù sò stati ogni dumartimu. L'attenzioni diretta à circate agisce un òrganu majesticu. A ghjesgia si trova in u centru di a cità è hè visibili da quasi a parte di a cità.
  7. U terrazzu di a cità hè ancu sottumessu à l'assistenza obliqua. Quì pudete amparà u monumentu solidu , chì ghjè u scheletru di una barca di vigsi antichi. U secondu monumentu hè a casa d'Hevdi , in quale hè statu firmatu un accordu per finisce a guerra fieru trà l'URSS è l'Stati Uniti.
  8. Da u portu di a cità, battelli partenu per Videy Island . À questu hè a chjesa più antica, in u paese cun un'altura intruduce. U museu Folklore in l 'aria aperta hè una veru perla di l'Islanda. In questu i viaghjatori si senti acquisto cù e tradizione, u modu di vita di l'islandiarre. Distinti edifici in u museu sò dedicati à certi temi. Ci hè ancu una mostra di e ghjuvuli è i ghjuculi. U museu si conduce excursioni è mostra, in u quali i turisti sò impegni. Ùn pudete micca passà una tenda di souvenirs, una cafe con pienza islandese. U figliolu è l'adulte ampareranu assai, camminendu in un carrettu da cavalli.
Attraversi naturali:

Pudete vede a bellezza di a cità da u vulcano Esya , chì si trova vicinu à a capitale. U postu hè assai populari, perchè pudete alcune cù u trasportu publicu. L'ascultu passà circa 90 minuti è finisce in una petra chjamata Steinn. Pudete immortalizà u vostru nome in Islanda si fendu signu in u libru di ospiti à a fine di a rotula turistica.

I turchi d'Islanda ùn finiscinu quà. Fora di a capitale, i turisti sò stati esperti da volcani majestuosu, lagune cù acqua calde. Ogni omu serà capaci di truvà una occupazione per elli: sia a pesca, cavallu a cavallu. Prima di u viaghju di valurizà a Ricerca di Reykjavík, attrazioni. I posti interessanti sò sempre prisentati in parechje fonte.

Cume si trouve à Reykjavik?

L'unicu traspurtadimentu chì vi permettenu di vene à Reykjavik hè un avianu. Sfortunatamente, ùn hè micca diretta diretta da Moscu o Kiev, perchè avete bisognu à vola cun trasplante. À l'estiu, una sola settimana, u trasportatore nazionale IcelandAir opera u Sankt Peterburg-Reykjavik. È pudete alcuni alcune di grande cità europea. Sti chisti, aérini cum'è British Airways, Easy Jet sò volte regularmente à a capitale di l'Islanda.

L'ìsula di Reykjavík si trova assai santu di a cità stessu. Pudete truvà à u centru cù u taxi, per quale avete da pagà una tarifa di circa 100 eur, o un autobus Flybus regulare, chì quita direttamente da a sera di l'aeroportu right. Pudete piglià à a stazione di l'autobus, à a maiò parte di e grandi e mediani. A tarifa hè di 15 euros à l'istazzione d'autobus è 20 eurore à l'hotel.

A l'arrivata in l'istazione di l'autobus, i passageri per quale hè questu l'ultima falesa, andà, è i turisti chì avianu bisognu per arrivare finu à l'hotel, sò trasferitu à i picculi autobus. Fighjenu i viaghjatori à u locu di a so sughjornu temporaneu.