Chjesa di San Petru


Dopu qualunqui puntu in Zuric pudete vedere a torre spiky di a Chiesa di San Pietro. Prima di tuttu, hè per questa raghjoni chì finu à quì l'stazione di u focu principali hè stata sola finu à u 1911. Ma l'altura di u tèmpiu ùn hè micca u so funzione principali. Eccu l' attrazzioni più antica, chì per tuttu u tempu di a so esistenza, era ripetitu ricustituita. Inoltre, questu hè u locu induve i gruppi di prutestanti di i Pilgrimu riunite tutti l'annata.

Ciò chì vede?

Vulete vede i grande cronumi in tutta l'Europa? Allora hè ghjuntu quì. Hè nantu à a torre di a chjesa di San Pietro in Suvià chì u funziunamentu più anticu hè colpi, chì, da a strada, hè cumpresu in u Libru Guinness di Rècords comu unu di i più grandi in u Vecchju Munnu. Ùn serà micca superfluitu citatini chì u zonzu nativu hà alcuniscenu stu verbu "Fat Man Peter", è u so diametru hè quantu à nove metri. Hè difficile d'imagine, ma a lunghezza di una sola minuta hè di quattru metres. Ma in l'ora precisa, ùn puderebbe dubburete - vo site in Svizzera .

Arrampicannu l'escaliera spirale, cunsistenti di 190 passi, à a torre nord da a catedrale, serete affucatu da a vista panoramica di a cità. A strada, se parlemu di e famosi torres gemelli di Zuric, dopu per a prima volta ci sò stati construiti in u 1487, ma in u 1781 anu distruttu per un focu. In seguitu, eranu chjusi e torreggii novi custruiti in u stile Neogheticu. A so alte hè 63 metri.

U l'ultimu venneri di ogni mese, i turisti anu l'oportunità di visità excursions gratuiti, chì cuntanu di a storia di a chiesa medievale.

Cumu ghjunghje?

Pigliate u tranche nmero 4 o 15 è scappa à a stanza "San Peterhofstatt ».