Halima Aden, una zitella in hijab, diventò un alluviale dissimulandata di u libru

Quale hè chì dice chì una donna musulmana ùn ponu micca guidà una vita attiva esversali è deve passatu i ghjorni sani in casa? Scena bellezza in l'hijab Halima Aden, blogger bellezza, mudellu è vincitore di u concerti di bellezza "Miss Minnesota", prova chì un dogma religiosu ùn pò micca impidisce una donna nova talentosa di caminari u so modu.

L'altru jornu hà apparsu nantu à a tappa di l'edizioni autorizativa americana di Allure, dedicata à l'industria bellezza. Hè nutate chì u numaru per cui Halima hè filmatu hè chjamatu Bellezza americana è hè dedicatu à tutti i più belli, chì vale a pena attente à i Stati Uniti in questa estiu. Cusmetichi brillanti, novità di l'estetica di unghjetza, rapprisentanti di diversi gruppi etnii chì vivi in ​​l'altru.

Hijab - hè stilu!

U blogger di 19 anni di età mudernu pò aghjustà à più una più à a lista di e so vittori - u debutione nantu à a tappa di Allure. Semu devi esse nutatu chì Halima hà una bella popularità in Instagram, u so cuntu hè statu firmatu annantu à 207.000 seguitori. Per a photo titre, i scrittori scelte l'hijab nero cun un logu Nike in fine marcatu. Questa marca sportiva dinò cura ancu di e donne, insegni l'Islam, chì guverna un modu di vita attiva.

Eccu sò silcuri di l'intervista chì a zitella cuntò di a so attitudina in a religione, a prissione sociale è a custioni:

"Perchè aduprate u to ghjuvà di ogni ghjornu, significa di dimustrà chì questu attribuali tradiziunale pò esse divintatu una crescita di moda è moderna. Hè stilu, ma à u stessu tempu pò esse un modu di difendesi, è ancu un simbulu di protesta contru u sistema.

Halima hà avvistatu chì l'opinioni pùblicu cuntene i fugliali in frames rígichi, a forza di seguità à certi mudelli di cumpurtamentu è di esse uguali di u standard:

"Sperienze a prissioni di stereotiphi constantemente. U mo hijab ùn amma ùn solu u mo capu, mi salvià da tutti questi accusatori. Ogni oghje è da pudemu avè intesu: "Ella fat!", "Hà a tali cellulita", "Cumu pudete esse un mudellu cù questa apparenza?". Hè u hijab, ùn m'hà micca moltu à tuttu. In più di a mo riti è u corpu, aghju avutu qualcosa à qualchissia internu, puderaghju moltu più cà solu pose per sessi di foto è caminari nantu à a catana. Ùn vogliu micca esse una bella foto! ".
Leghje ancu

U mumentu rivoluzionariu di a publicazione hè stata sparata in istante. U bordu editoriali ricivutu assai rispunsibilità pusitiva. I Clienti ludò à i ghjurnalisti è per a idea assai di parlà cusì chì parechji americani puderanu esse, è per una chjuca di petra, una donna musulmana chì ponia un ghianu.