Decorazione di uova di Pasqua

In Pasqua hè customizare di pittura di uvaghji, ma per fà micca monofonu hè digià avanti. Allora cumu pudete apprezzà l'oli di Pasqua inormatu?

Decorazione di uova di Pasqua cun peri

Cumu pudete apprezzate un ovu di Pasqua cun foriculi, chì veramente cuntene un perchju unu à unu à u cunchju? Bonu, pudete, sicuru, è cusì, ma sarà cusciottu per un bellu tempu, è questu mètudu hè adattatu per quelli chì vulianu creà un immagine tutale nantu à e persone di e chjesa in un ovu di legno. Sì stu travagliu ùn valenu la pena, hè assai più faciule per attravirsari un ramu di capelli è u mette nantu à u ovu. In particulare chì sta dicurazioni da i ovi di Pasqua pò esse sbulitatu è salvata salinu à l'annu dopu.

Sì sempri in u travagliu di u principianti, hè megliu micca invintà imunseglinu complexi, ma simule ghjustu nantu à u filatu di i perli, u culore chjucu, è fate l'ovu. Facemu stu modu:

  1. Stival beads on the thread, perchè hè abbastanza per una volta à l'ovu.
  2. Oghje u filu à u cima, passendu per a prima capelli. Get the ring.
  3. In seguitu, stringa uni periole nantu à u filu è passene per a bead à u fondu di l'ovu, dopu torna torna stringe u perli è fraccionate a testa nantu à a cima di u ovu, è cusì, finu à chì l'ovu hè struvatu bè cun perli.

Décorazione di uova di Pasqua in quilling technique

Comu adducate l'uvaghji per Pasqua cun carta di culore è cola? Questa pò esse fatta se utilizate carta per quilling e quarchi ca cola, preparanu un cavallucci è una scissors. Hè desirabilmente prima di penser à traversu u disegnu, è po apparnesi tutti l'elementi necessarii. Facemu l'elementi agghiuncennu l'arghjintinu nantu à u palcu, è dopu chì dà u cartulare torci cù i dete a forma desiderata. Quandu tutti i dati necessarii sò pronti, piglià a so piazza. Utilizendu i cola PVA cola elementi à u cunchju.


Cumu pudete pudete didite l'ova di Pasqua?

A Culore di uova di Pasqua hè un prucessu creattivu, è per quessa tutti i fantasmi è idee sò benvenuti, ma mette cunnisciutu ùn devenu esse micca eseguciatu, elli pò ancu darà risultati interessanti. Per esempiu, tutti sapemu chì u più faciule hè di decorate uova di Pasqua - vi tocca à i soldati in acqua cù cera di cipolla. Sapete chì di listessu modu pudete fà u marmellu o uvuau o spotted? Per l'effettu marbre, avemu strappatu u ova cù cernusca di cipolla, in mette in gasche è coguanu cum'è sempre. È per vede l'olii in peccadurà, duveranu esse humitevolmente, rotore in arròcchinu è culore, impannillatu in gaza. E si pigliate un pezzu di tissutu aperto, arratu è furale l'ode in quì, allura u pittura da i cernusi di cipolla pò fallenu mudelli bè. E pudete appiciccà nantu à i mudelli d'olii (siluette di l'animali), tagliatu di carta afficherà. Fiancà, fate mette u ova di u casgiu cù coghju o di culore di cipolla. Dopu a pittura, u prugettu hà da esse sguassate è avete ricevutu u ovu di Pasqua.

L'ochju ochju valenu bè, decoratu cù cilesti, filatu colore o filamentu di sita. Cinta hè necessariu di pulitaru un ovu, in certi locali fendu una cinta à una cunchiglia. Se decide di fà u listinu cù u filu di sita, avete bisognu à lubricà a meza di u ovu cù PVA cola, fate a filata rigintosamente è permette di siccà. Dopu assicurà, in u listessu modu, ricaccià a seconda parte di u ovu. Pone a benignità bien coperta cù un arcu chjosu.

Pudete ancu decorate u oliu cù fiori di carta, ancu questu quì avete bisognu di una bella quantità di pacienza è perseveranza. Prima facemu colmenu l'ova. Allora tumbèbbe micca di carta (culore mejoratu) assai picculi fiori. Pigliemu fiori in u ova.

Eppuru, si ùn avete nisun tempu, senza pacienza, pudete di decuriserà u ova, cumu dicenu, rinuvamenti è arraggiatu. Pinzatu (ancu s'ellu ùn puderebbe pittura) i pieni sò stampati cun un marcatu nìuru, chjamatu gràfici divertenti nantu à a cunchiglia.