Mucanu i vuccuni nantu à u Mari Azov

U Mari d'Azov tiraggiorni à turisti ùn solu cù l'acqua cale è prufundità pocu pressu. L'acqua hè altru attraversu - volcani famosi di lignu. Questu nantu à quelli ellu sò discutte.

In generale, un vulcano di fangu hè una formazione geològica in a furmazione di una depressione nantu à a superficia di a terra o una elevazione in a forma di cunnettu, da ellu chì anu da espansione perpende è constantemente di e massi di gasi. Tali vulcani si trovanu in Crimea, i flussi Arabat, ma a maiò parte di quelli sò da a Peninsula Taman di u Kuban.


Volcano Hefesto, Mari di Azov

Unu di i vulcani di fangu più famusi di u Mari Azov hè situatu in Golubitskaya, u paesi di Kuban. U vulcanu Mud volenu Gefest, o Rotten Mountain, s'innamora nantu à a Peninsula Taman , a 5 km da a cità di Temryuk, un locu mudernu. Hè furmatu in u principiu di u seculu XIX nantu à u situ di un lavu. Hè cugnumatu chì a massa di fangu di u vulcano hè curative, cumprendi bromu, seleniu è iodu. À prupietà vicinu à Efestu, era un bagnu di fangu, ma hè stata distrutta da una altra eruzzioni. U vulcanu Hefesto hè solu qualchì centu centu metri da u mare è si esperia da u tempu.

Mud volcano di Tizdar, u mari di Azov

A prossima di u paese Per a patria pudete vedere u soru Vanuatu Tizdar, chì hè un crateru chinu à u cungozu cù fangu. U lavu cun una grandària di circa 100 à 150 m è una prufundità di quasi 1 metru hè vale per u fanguu curative chì cuntene iodu, bromu è sulfidu di l'idrogenu. U vulcanu Tizdar da u Mari di Azov si trova solu 50 m. Dirtu da u vulcano hè utilatu per trattà in sanatorii vicini. Molti cummincii cuntenente prupunevi u bagnu di lignu in u cràter.

Karabetova Sopka, Mari di Azov

Trà i vulcani di lattichi di u Mari di Azov, Karbulova hè cunsideratu u più grande vulcano activu nantu à a Peninsula Taman. U riprisentatore una elevazione, da u cràcculu chì perdurà di fugliulu frescu.

U vulcanu Jau-Tepe, u mari di Azov

Trà i volcani di lattenu in u Mari di Azov, Jau-Tepe, u vulcano di a Peninsula di u Kerch in a Crimea, si sviluppau, risurrezzione in a forma di una muntagna di sittente metru entre i steppi. L'ultima eruzione di u vulcanu di fangu hè successu in u 1942.

Volcanes Bondarenkovo

In a Peninsula di Kerch, hè u paese di Bondarenkovo, vicinu à quale hè un pianu tutale di i colti Bulganak, some of which are active. Ci sò tutti i volcani cunti, è in forma di un lavu: u vulcano Pavlova, u vulcanu Vernadsky, u saccu di Oldenburg è à l'altri. A strada, a distanza da u mare da volcani hè menu di 500 m.