Sights Sudak

Sudak hè una cità petite cità chì si trova in a costa sur di a penisula di u Crimeanu. Fu fundatau assai tempu: a prima ghjurnata di a so probabbile causa hè chjamata u 3 ° sèculu AD.

Cum'è qualsiasi resort in a Crimea, a cità di Sudak è i so ambienti sò ricchi in locu. Ci sò parechje siti chì sò cugnitivi in ​​u sensu storicu, per quessa, una festa in Sudak ùn hè micca solu un passatu triviale in a spiaggia o unu di i parchi d'acqua in Crimea , ma ancu numerosi excursioni, visiti à l'immubilii stòrici è i monumenti naturali, è camminendu percorsu interessanti. À quellu chì pò esse vistu in Sudak, leghjite.

Furtizza genuvese in Sudak

Questa furtizza hè unu di i turchi centri in Sudak. Fu custruitu annantu à parechji seculi per l'ordine di i Taliani, da quandu ellu hà u so nome. Puderete, in i tempi diffirenti, i capicucelli appartenenu à i Khazars, Bizantinus, l'Horda d'Or è i Turchi.

A furtizza genuvese stands in un arsenale di coralli antichi è coppula una zona di circa 30 ettari. Hè una locu strategicu unicu chì, in un certu tempu rescutatu i so abitanti: in una parti, un fossa fugliale hè statu cavatu, à l'altru, ci sò muntagni chì si pendichja verticalmente, è da ogni ubbitu, a citadella hè sustinibule da prutezzione di strutturi di difesa. Sò custituiti da e ghjesgia di a difesa, nantu à quali ci sò fortificazioni di battaglia. Unu di elli, cunnisciutu in Sudak cum'è torre di a doncina, hè chjamatu chjamatu di a ligenda di a figliola di un rè chì hè mortu in nome di u so amori per u poviru pastore. A cità hè stata entre l'estructuras di difesa.

Capu Meganom

Far à u Mari Neru hè una capota rochita furmata da formazioni di roccia - hè u Cap Meganom. Quandu viaghjà in l'periferia di Sudak, assicuratevi di visitarà questa ruta ecunale di sittimana. Havi amparate assai di a vita di l'antichi cuntadini di a Crimea è vede parechji siti archeologichi: settlements chì datanu u II seculu. AC, ruines antichi è parechji elementi di a vita di u ghjornu (stufi taurian, utensili artighjanali, etc.).

Inoltri chì sarete ghjunghje à u faro, cunnosciutu cù i generatori e ventani è Bedlands, u relieve specifice di Meganom.

Mont Ai-George

Fughjini di i viaghjate cù l'ascent à sta muntagna, chì si sviluppeghja 500 m nantu à u livellu di u mari. In u Medievu, à u so pede era un monasteru chjamatu di San Giorgiu. Sceta per ghjunghje à a cima di a muntagna, pudete tastà l'acqua fresca alta è fresca di u monti di muntagna più puri. Hè stata chjamata in onore di u santu è di prima furnia l'acqua fresca per tutta a vaddi di Sudak.

Riserva botanica "New World"

Stu Parcu Naturale hè quì u prublema più bella in Sudak. Coperta un territoriu di 470 ettari, da u nordu hè tutta da u friddu è i venti da i picosi di a muntagna è vene à a spiaggia di a Green Bay. In a riserva cresce assai variità di e raru, ancu quelli chì sò questi nantu à u Libru Rossu. L'aria di a riserva hè fresca è piacevule, perchè hè satuvutu cù i sapori di agrumi è e piante.

A través da a riserva botanica hè una strada ecologica chjamata "Stazione di Golitsyn". Circà per questu, pudete vedere tutti i posti di u parcu: Golitsyn grotto, Blu u bulu Blu, a spiaggia di Tsar, "Paradise Gate".

Produttore "Sudak"

In più di a pianta, chì hè parti di l'associazione Massandra, i turisti si intaressi à una bella sala di tastera in antica stile, a più antica cantina in Crimea, è ancu i vignettu si stanu vicinu. In u museu di u vinu à a pianta, i visitanti puderanu acquisto cun invàlidi insosicidi nantu à l'enoteche è a viticultura in Sudak, è quelli chì vulemu registrallu per una degustazione.