Siena - attractions

A bellezza di Siena, u cori di a Toscana italiana, hè cusì magnificu è multifocalizatu chì un ghjornu ùn devi micca bè per voi. L'architettura incredibile di i viaghjadini di Siena viaghja u viaghjatore à u Medievu. Ogni bastimentu ùn pare avà chjamatu da quellu tempore distante. Allora, chì vede in Siena per u turistu chì visitava a cità per a prima volta?

Piazza del Campo

Stu nomu hè a piazza principal di Siena, distinti da una forma inusual, reminiscente di a cunnessione di novale. Ntô XIV sèculu, Piazza del Campo sirvìa in Siena, cum'è a piazza di u marcatu centru induve a vita era fracete. Equestriali, i fieri, i festivals fugliali, i forze pulitichi sò stati quì. A strada, a tradizione hè osservata oghje. Allora, annu in u lugliu è l'aostu, ci hè statu u Palio - u ghjennaghjanu racing cavalli, in preparazione per quale l'assistenza di i residenti di tutti i 17 quarti di a cità. L'aria muderna di Siena hè chinu di numerosi vendita è ristorante chì si mischianu cù u gruppu di e fachada di l'edifizii medievali. A causa di a presenza di una piccula falda di a chiazza, pudete amparà a chjesa di marmura custruita in u 1352, a torre di Torre del Manja è incantevuli naturali. Un pocu più vicinu hè a "Fonte di l'Alegria" - una funtana chì ghjè una copia di a famosa obra da l'scultore Jacoque di u casu Quarcha. Comu elementi di u Rinascimentu è Gotico.

Torre di Mandja Torre

Se tenete bastanza abbastanza à superà i quattru centetuli passi, sullivendu à una altura di 88 metri, puderà andà à a cima di a torre di Torre del Manga, da quale hà apartu una vista increiblemente impressesiva di tutta a cità Italiana. Hè struitu in u 1325-1348. Sicondu a tradizione existente in a basa di a custruzione, i zecchetti chì purtonu a bona furtuna era immurata. Tutti i cantoni di a Torre di Manja sò adurnati cù pedi chì, in a lingua e latina ebbrei, i inscriczioni sò stampati, suppostite pruteggiando e so noma di u citadinu. Per i turisti, a torre hè aperta durante certi epichi è u prezzu di u bigliettu hè 7 eurò.

City Hall

U Palazzu di u Palazzu Publicu cuntrà na torre di Torre del Manjo. Fu custruitu in Siena in u 1297-1310. Hè interessante chì u guvernu di a cità publicheghja immediatamente un decretu chì esse dumande tutti i propietari di l'edifizii circunvicchiati per observà una regula unica, senza un edificio pò esse più ghjuvatu è più bella chì l'Agljene.

In u 1425 a facciata di l'edifiziu vinni dicurata cù u monogramma di Cristu, sottu quale l'armata Medici era in 1560. Oghje, l'amministrazione di Siena hè situata in u Palazzo Pubblico, è u teatru è u Museu di a cità sò situati in u pianore. L'ultima hè ancu una tradizione famosa di a cità. Eccu l'alimenti famosi freschi.

Chiesa di Siena

A cattidrali di a Catedrale di Siena di l'Assunta di a Vergine Maria, custruita in i seculi XII-XIV, hà urdinatu di ricondu in a so architettura a forza è u lussu di a cità sana. In a dicurazione di a facciata di a cattidrali di Siena, biancu è biancu prumessu - una simbussia di Gotico è Romanescu. A creazione di arcati, passendu in alta spiers, è di sculture chì adornanu a catedrale, Giovanni Pisano metti a manu. Spiegli, nicchie, una grande rotonda centrale - a creazione di l'architettu Giovanni di Cecco.

Dopu a cattidrali hè u famusu battistero, chì in Siena hè un edifiziu di cultu. Dopu u 1325, ci hà fattu cità battizà. I frescchi unichi di i gran scultori, a fonte di marmura è u bronzu, e sculture majestuosu devendrà necessariamente una marca indelibli in memoria!

Trà e chjese di Siena, a casa di Santa Caterina hè ancu notevuli, trasfurmata in u 1461 in un templu. Eccu avete bisognu a storia di a vita di Santa Caterina, affissicata in fresques è documenti.

Se ùn ci hè spaziu per l'emozioni vivita, visitate a piazza di a Cattidrali, l'anticu vèrgine di Santa Claus di Santa Maria, u museu di a cità è a chjesa di Santu Domenicu.

Pudete visità a magnifica Siena cù un passaportu è una visa Schengen .